Hej
Vi er en 3 stykker der mødes i Fynshav færgehavn fredag for at tage med færgen kl.12:00 til Bøjden, så hvis der er nogen der vil med, så bare mød op i Fynshav.
Vi prøver om vi evt. kan hægte os på den anden fællestur der kommer fra Langeskov ved tilkørsel 46.
Michael, Mogens og Preben
Vi er en 3 stykker der mødes i Fynshav færgehavn fredag for at tage med færgen kl.12:00 til Bøjden, så hvis der er nogen der vil med, så bare mød op i Fynshav.
Vi prøver om vi evt. kan hægte os på den anden fællestur der kommer fra Langeskov ved tilkørsel 46.
Michael, Mogens og Preben

Kommentar