Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Fælleskørsel til træffet.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Fælleskørsel til træffet.

Vi er 3 mand lav, her fra den østjyske fraktion, der møder op på Caroline cafeteriet på Brovejen 386 i Middelfart fredag 24/6 ved 12 tiden. Vi letter derfra kl. 13 og laver et pitstop hos Bjarne på Vibevej 11 i Langeskov en times tid senere. Her satser vi på at mødes med nogen af de hyggelige fynboer og så lave en lille "conwoy".

Næste stop bliver på Shell på Slagelsevej 91 i Sorø sådan ved ca. 15 tiden.

Er der nogen der vil følges, så mød bare op et af stederne og lad os, i fællesskab, lave en gang XS vellyd.....

Evt. spørgsmål vil efter bedste evne blive besvaret af:Gert: 23412403

Bjarne:52757845
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

Fælleskørsel til træffet.

Hvad vej kører I fra "Caroline" til Langeskov? Jeg bor i Vissenbjerg, ca. midt i mellem, og vil gerne "join the conwoy" ude på de kanter.

Hilsen Henning.

Kommentar

Fælleskørsel....

Rent tidsmæssigt (og så lidt for at undgå Odense med de mange lyskryds), havde vi tænkt på at lægge os i slæbesporet på E 20....Måske kunne vi finde ud af noget med at slække rullen lidt omkring Vissenbjerg så du kunne "joine"?
      Måske du kunne spotte os der?

Jeg ved af bitter erfaring at der er rimeligt udsyn på tilkørselsrampen ved Vissenbjerg.... Kan du sige 1500 dask og et klip...

Vi kan jo holde øjne og ører åbne efter evt. løsgående XS´ere....
      Gert.

Kommentar

Fælleskørsel

OK. Jeg er der ude ca. 20 over et / halv to, og spotter jer på radaren der.
        Vi ses.

Henning.

Kommentar

Fælles det der du ved.....

Glimrende ide. Vi holder øje med dig....
          Gert.

Kommentar

Hej Gert +

Regner med at "lægge til" ved Caroline mellem 12 og 13

"Der er intet i denne verden, der er særlig interessant !
            Det der gør denne verden interessant, er måden vi oplever den på ! "

(Zencitat )

Madsen

Kommentar

Gert - iøvrigt:

Er du bange for at "brænde varm" på de Odensianske lyskryds ?

Madsen

Kommentar

Brændt varm på Fyn?

Øh næ: jeg foretrækker normalt selv landevejen, men vi har lidt dårlige erfaringer med netop den vej og fredags bilister( gerne med campingsvugnen bagefter), bønder på traktorer og andre der mener at de, helt selv, ejer vejen..

Og skulle den gamle XS løbe for varm, kunne den måske køles ned med en kold Odense classic?
                Gert.

Kommentar

OK - jeg forstår hvad du mener !

Jeg tænkte bare at når der nu endelig var en mulighed for at "lufte" mere end een xs650'er samlet i "gadebilledet", hvorfor så kun "gemme sig i slæbesporet på motorvejen" ?

PR-værdien bliver vel også lidt "tvetydig" hvis vi i offentlighedens påsyn må se os nødsaget til at holde maskinerne "cool" ved at overhælde dem med "Odense classic" !?

Glæder mig iøvrigt til turen og selskabet !

Madsen

Kommentar

Tvivlsom pr værdi....

Nånå Madsen....Der har da før været gjort tiltag for at lufte mere end een XS med dertil hørende vellyd, men opbakningen har været nogen fesen....

Jeg har skrevet det her før, men jeg har da sommetider tænkt på om jeg var den eneste XS ejer i Jylland. Jeg kører til en del forskellige "sparke dæk" arrangementer, men har næsten aldrig set nogen af de dejlige Yamahaer blive luftet...Underligt...

Bevares: jeg ser da ikke så godt mere, men alligevel....

Og øllet: XSeren klarer sig nok og så venter vi til vi er landet på træfpladsen og nøjes med at afkøle ejeren indvortes...Aftale?

Skulle glæde mig at stifte bekendtskab med een til der har set XS "lyset"...Host host...

For fuldstændighedens skyld: efter Storebælt bliver der ikke mere Highway. Så står den på landevej...
                    Last edited by gert; 18-06-2011, 12:18.
                    Gert.

Kommentar

Hej Gert

Birgitte & jeg møder op hos Bjarne i Langeskov, men hvis det skulle have interresse vil jeg da gerne føre jer gennem Odense så vi kan tage landevejen ?
                      Birgitte er i følgevogn da vi jo igen i år har været så heldige at vi har fået lov til at medbringe vores schæferhund " Pippi ".
                      Jeg bor ved første afkørsel til Odense og vi kunne evt. mødes ved blommenslyst tankstationerne, derfra er det lige ud af hovedvejen hvis vi skal promovere
                      Xs´eren med god lyd gennem byen.
                      Skriv her eller ring 63967020.

Xs hilsen Henrik ( Fåreavleren )

Kommentar

Får får får?

Jeg syntes det lyder fint med kone og hund (og følgevogn)..
                        Men for ikke at lave om på det hele, så bare hold ved den oprindelige plan og lad os så mødes ved Bjarne.

Jeg tjekkede lige DMI og foreløbig ser det jo ikke alt for smart ud, m.h.t vejret mener jeg..Lad os i fællesskab krydse fingre for at de der meteorologer tager fejl med deres prognose....Det er da sket før..
                        Gert.

Kommentar

Hej Henrik

Tak for tilbuddet om at "hyrde" os gennem Odense - jeg synes det er en glimrende ide !

Gert mener åbenbart at evt. regnvejr skal få os til at blive i "slæbesporet" på motorvejen !?

Er det mon fordi at våde xs-kørere ser "fåret" ud, med deraf følgende negativ pr-værdi ?

Iøvrigt Gert:

Lad os give xs'erne masser af frisk luft,olie og benzin og lad os drikke øllet....aftale!!

Madsen

Kommentar

Hyrdetime

Hej Gutter

Skal jeg guide jer gennem Odense, eller mødes vi hos Bjarne i Langeskov ??

Mvh. Henrik

Kommentar

Fyn er fin...

Jeg er personligt ikke den store fan af køre på motorvej, men aftalen med mine medkumpaner var klar:vi ville benytte E20, og nu må vi hellere holde os til den plan.

Så derfor: skal vi ikke bare mødes hos Bjarne?

Og så i øvrigt få turen over Storebælt overstået, så vi kan komme på de mindre og MEGET sjovere veje...
                              Gert.

Kommentar

Working...
                              X