Hej der bliver sparket dæk og kørt tur i det fynske d 21 maj fra brandts klæde fabrik kl 11.
For rigtige motorcykler.
Er vejret fint vil der vmindst være en xs det kunnvære sjovt at være flere.
http://www.tonupdenmark.com/forum/fo...ce-cafe-odense
Klubbens hjemme side er også helt fin.
Høje parader og lav profil Ulrik
For rigtige motorcykler.
Er vejret fint vil der vmindst være en xs det kunnvære sjovt at være flere.
http://www.tonupdenmark.com/forum/fo...ce-cafe-odense
Klubbens hjemme side er også helt fin.
Høje parader og lav profil Ulrik
