Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

XS'er sælges

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• XS'er sælges

Solgt den 14-7-2007

Yamaha 650 xs Fra 1977 sælges pris 26500.00kr.
    Købt nyrenoveret 2003
    Jeg kører for lidt(Max 300km på 4 år )Derfor til salg
    Henv. privat 56661785
    Arbejde 20230935 (også uden for arbejdstid)
    MVH
    Micha H. Ågesen
    Tilføjede filer
    Last edited by bols; 14-07-2007, 13:30.

evt. til salg senere

Kan ikke rigtig blive enig med mig selv om, om jeg skal sælge..
    Det er alt alt for lidt vi får kørt på den, og det er da egentlig synd, da det jo er en kanon maskine at køre på.

Men skulle jeg komme på den tanke at sælge den, Hvad kan jeg så tillade mig at forlange for den..

Der er billeder i min profil..

Kommentar

XS'er

Den kunne da blive et flot ornament i stuen

Kommentar

he he

Oprindeligt indsendt af Trucker Se indlæg
        Den kunne da blive et flot ornament i stuen
        Så kommer du da bare med et bud.. så kommer den til din stue pakket ind med rød sløjfe på

Kommentar

Hmm, den er da i avisen igen fra samme mailadresse :::::

http://www.dba.dk/asp/soegning/detai...nceid=52229825

Nu 23.000

Kommentar

Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
            Hmm, den er da i avisen igen fra samme mailadresse :::::

http://www.dba.dk/asp/soegning/detai...nceid=52229825

Nu 23.000
            Hvem tilhører den yamaha der er på nettet

Kommentar

En micha fra sydsjælland....

Han / Hun har nok taget en sæsson mere....

Kommentar

Salg

Ja så røg den til salg.

Syntes det er lidt trist at ha den stående bare for at stå. Der er lige pt en masse andet der trækker i familielivet .Så syntes lige så godt at andre kan få glæde af en rigtig god mc.

MEN Men sku tiden komme igen en gang med tiden så falder valget igen på xs 650 se.... 100 % ....

Den er til salg på guloggratis... den står til salg for 28.500.. Der er billeder der og i min profil.
                Last edited by bangetonny; 31-10-2007, 17:52.

Kommentar

Micha's XS'er er min nu

Hej med jer

Jeg har netop meldt mig ind i XS 650 klubben for få dage siden, og derefter har jeg så købt Micha's flotte XS'er

Jeg var nede hos ham i mandags og se på den. Det blev også til en prøvetur - og så var jeg solgt - Da jeg kom tilbage fra prøveturen var jeg overbevist om at jeg måtte eje denne XS'er. Den ser jo bare så godt ud, og så er der passet på den virker det som. Vi aftalte at jeg skulle komme med pengene allerede næste dag - i tirsdags ( igår ), hvor det bare pissede ned. Så mine tæer var rimeligt kølige og meget lyserøde, da jeg glad landede i København med min helt "nye" XS'er - MC, gummisko og regnvejer er noget lort. Jeg vidste det jo godt men tænkte ikke lige på at det der regnvejr ikke havde tænkt sig at stoppe sådan lige med det samme.

Så nu skal jeg til syn med XS'eren, og dernæst motorkontoret - og så er det vist tid til at give den en storvask, og hygge lidt om den inden den ryger i garage for vinteren.

Glad er jeg i hvert fald for at jeg nu kan kalde mig ejer af en Yamaha XS 650. Er der nogen af jer der kender cyklen, så vil jeg da blive glad for jeres fortællinger om den. På forhånd tak.
                  Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Yep, tilykke med den. Syntes den

1) Var for billig.
                    2) Var flot, billeder kan selvfølgelig snyde.

Har set maskiner her i dk sat til salg for 33.000, nu netop sat til salg for 20.000.

Det er en billig hobby for tiden.... Vi er flere der har talt om masseopkøb.... for at styrke markedet.

MVH

Kommentar

Xs sælges

Skulle der ikke være en fra klubben der ku ha interesse af min Xs`r
                      Da jeg ved den der vil komme i gode hænder. Prisen kan der snakkes om..

Mvh bangetonny

Kommentar

Prøv at lave et emne til den selv, istedet for at skrive på et andet.

Og så links til nogle billeder evt. fra din profil.

MVH

Kommentar

Hej Ken
                          Velkommen til.
                          Jeg vil råde dig til at bruge hjemme siden.
                          Jeg tror alle spørgsmål er stillet, der er mange sider med spørgsmål og svar bag dem du kan se, bare søg på emmnet. Ellers spørg igen der er mange flinke mennesker her.
                          Lige ledes til sommer når der skal trilles hold øje med tur forslag.
                          Venligst Ulrik

Kommentar

Tak

Hej alle

mange tak for ordene, og de gode råde. Jeg vil følge dem. Der skal nok komme billeder og jeg vil også oprette et emne på den selv.

Det er rigtig nok at den var billig, men bestemt hver en krone værd.

Vi ses i andre fora - og hvem ved, derude et sted når vejret igen er MC vejr
                            Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Ken, det var ikke dig jeg mente, det var nu hr. bangetonny der selv skulle starte en ny salgs tråd på hans maskine.....

MVH

Kommentar

Working...
                              X