Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Yamaha XS 650 årgang 1971/72 sælges.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Yamaha XS 650 årgang 1971/72 sælges.

Jeg er ejer af en Yamaha XS 650 fra 1971/72 som jeg ønsker at sælge, Den skal have et godt nyt hjem den er næsten 100 % original, bortset fra potterne. Den kører efter hvad jeg ved godt. Den kunne vel trænge til lidt nyt krom og maling samt nogle friske dæk.
    Prisen kunne tænkes at være 16.000 kr.
    Papirerne er væk, men den har tilladelse fra "Rikspolitiet" til at køre til syn og evt. betale afgift som skulle være 3-4000 kr. Stel og motor har samme Nr.: S 650 132881

Henvendelse til Flemming N. Andersen
    Tlf 87 61 30 10 Bil 26 16 58 14

Bare lige et par overvejelser omkring denne 'annonce'.

Et billede siger jo som bekendt mere end 1000 ord.
    Så et par vellignende fotos her, ville sikkert sige en del om tilstanden og gøre overvejelserne lettere, mht om det var noget man absolut måtte køre efter.

Hvad er det for noget med 'Rikspolitiet'? Det lyder udenlandsk, er den tilladelse også gangbar hos myndighederne i DK?

For den skal vel ud at rulle igen? Og da også meget gerne i 'klubregi'. Det er jo altid glædeligt og interessant at møde nogle nye hoveder og modeller.

Og så ikke at forglemme, at den jo er meget tæt på at have veteran status (35 år), med alt hvad deraf følger.

Nej, jeg får ikke procenter af salget, og er ej heller på anden måde part i sagen - jeg er bare XSessiv nysgerrig!

Hilsen Peter....
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
    X