Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

XS 650 fra 1983 sælges

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• XS 650 fra 1983 sælges

Da mit gamle hus kræver alt min tid og alle mine penge, må jeg desværre nok skille mig af med min gode gamle xs'er.
    Jeg har kastet en formue efter den til bl.a. knastkæde, knastkædeskinner, ombygninng til moderne oliefilter, nye gearlejer og skiftegafler, elektronisk tænding, bagagebærer med originale hepco og becker tasker og meget meget andet.
    Kørestillingen er er ændret ved hjælp af et andet styr (Ace Bar) og nogle hundedyre tilbageflyttersæt fra Omar, hvilket i sommer gjorde mig istand til at tage en sviptur til Krakow på den. Der er også monteret englænderpotter og KN filtre samt dyser der passer til.

25000 eller nærmeste bud

Dan

PS. Jeg kan ikke finde ud af at lave billeder små nok til at jeg kan uploade dem her. Så hvis nogen er interesseret i et kig, må jeg maile dem til jer.
    Last edited by Dan; 16-10-2011, 18:11.

Brug irfanview som er gratis til at koge dine billeder ned.

www.irfanview.com

Billed siger mere end ord.

Kommentar

Genopslag: Nu med billeder, en bedre beskrivelse og en mere realistisk pris.

Opgraderet/renoveret på en lang række punkter.
      Ny knastkæde/knastkædeskinner, honing og nye stempelringe,ombygning til moderne oliefilter, opgraderede rullelejer i kronrør, opgraderede bronzebøsninger i svingarm, nye lejer og skiftegafler i gearkassen, elektronisk tænding (Boyer Brandsen), alle pakninger i motor skiftet, nye pakdåser i forgaflen, kørestillingen forbedret med lavere styr (ace bar) og tilbageflyttersæt (Tarozzi), alle eger i baghjul skiftet, KN luftfiltre og pcv ventil på krumtapudluftningen, nyt batteri, forenden opgraderet med en afstivende bøjle (forkbrace), opgraderede koblingsplader og fjedre, renoveret chokkobling og engelsk inspirerede udstødninger med en flot flot lyd og meget andet.
      Der medfølger en bagagebærer med originale Hepco og Becker sidetasker, forskellige styr (apehanger, dragbar og det originale), et andet sæde og alle de originale dele (feks. udstødninger og fodhvilere).
      fficeffice" />>>
      Burde kunne køre lige igennem syn.
      20.000 Kr eller nærmeste bud
      Tilføjede filer

Kommentar

Solgt

Så er den solgt, men bliver dog i familien, da det er et medlem der har købt den.

Tak for nu

Dan

Kommentar

kom igen!

Jamen så ser vi jo snart et nyt medlem...!

Nold

Kommentar

Working...
          X