Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Cafe racer cover

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Cafe racer cover

Hej
    Jeg har dette sprit nye aldrig brugt cafe cover til salg/bytte, coveret kan bruges oven på den originale sædeskal, evt. en bytte handel da jeg mangler en forlygte til min prisen er ved ren handel 650 kr. + forsendelse
    Tilføjede filer

Hej Ivan

Jeg har en sort lygte i overskud, vist nok endda med to forskellige indsatser (jeg skal nok lige finde det frem i morgen, og måske tage et par billeder).
    Er det kun "læderet" du har, eller er der også skumdelen med?

Mvh. Dan

Kommentar

Det er med skum, kan se du er fra Randers der skal vi ned den 23 jan. (er fra Stevnstrup)

Kommentar

Hej Ivan

Så kan vi jo evt. mødes ved den lejlighed. Jeg skal nok lige få set efter, hvad jeg har i garagen. Er der andet du mangler?

Dan

Kommentar

Hej Dan
          Jeg er ved at total renovere den stelet er sandblæst og malet, er i gang med motor, da jeg fik den var den ombygget til choper en stil jeg ikke var vild med er mere til cafe, jeg skal have fat i nogle Norton potter (eller ligene) dem jeg har er larme potter (2 sæt), samt udstødnings rørene er ikke kønne mere, samt speedometer (har omdrejning) samt beslag og bremsekontakt til bag bremselys.
          Du kan evt. hvilke andre dele jeg har til salg andet steds herinde under salg undtagen fremflyttersæt.
          Ivan
          20650834

Kommentar

Hejsa
            Så er det Solgt/byttet.

Kommentar

Working...
            X