Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

støddæmper i bag

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• støddæmper i bag

hey
    søger nogle ultra lave støddæmpere til bag evt nogle som ligger inde med sådan et par..... skriv gerne mål fra hul til hul....
    mvh
    lapd1966

Prøv Hagon støddæmpere

Oprindeligt indsendt af lapd1966 Se indlæg
    hey
    søger nogle ultra lave støddæmpere til bag evt nogle som ligger inde med sådan et par..... skriv gerne mål fra hul til hul....
    mvh
    lapd1966

Hej ladp1966
    Velkommen i klubben.
    Jeg har selv en XS'er med nogle meget korte dæmpere bagpå. Jeg kan først måde dem når mc'en kommer tilbage fra værksted. Jeg har nemlig brændt hul i det ene stempel, så det er en større omgang. Men prøv at se på Hagon's hjemmeside:
    http://www.hagon-shocks.co.uk/main1st.htm

Når mc'en er tilbage kan jeg prøve at måle afstanden mellem hullerne og andre ting på dæmperne hvis det kunne være en hjælp.
    Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Støddæmper

Hej Jeg har et par helt nye Hagon dæmpere der er 290 mm i mellem hullerne standard er det 330 mm Mvh JohnG

Kommentar

hej john
        hvad skal sådan et par banditter koste ?
        mvh
        lars
        Last edited by lapd1966; 22-08-2010, 10:23.

Kommentar

Hej 1100 kr de er helt nye i kasse ny pris 1740 kr. Du kan lige ringe 40801274

Kommentar

dæmp jer lige lidt...

Hej begge to

Er det muligt at få nogle billeder at se af de her bagdæmpere?

Og måske et varenummer / item number. Jeg spørger da jeg selv skal til at finde nogen lave dæmpere til min den ene XS'er. Der sidder et par lave Hagon dæmpere på, men jeg har ikke rigtig kunnet identificere dem i øvrigt.

Kunne være at lidt detaljer som nævnt kunne hjælpe.

På forhånd mange tak for hjælpen
            Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Hagon støddæmper

Hej derude Det er et par Hagon dæmpere som har nr 29001 De er i MC Nøglen på side 608 Standard dæmpere de passer fra en Yamaha XV 535
              De er stadig til salg

Kommentar

Oprindeligt indsendt af Johng Se indlæg
                Hej derude Det er et par Hagon dæmpere som har nr 29001 De er i MC Nøglen på side 608 Standard dæmpere de passer fra en Yamaha XV 535
                De er stadig til salg
                Alletiders. Jeg kigger på det. Stadig til salg?? Jeg regnede med at Lapd1966 har sat sig på dem - Det er ikke for at trænge mig på. Så jeg vil foretrække at vente på om han slår til, hvis det er OK. Så kan vi jo tage den derfra...

Mange tak
                Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Hagon støddæmper

Hej

Ring hvis i er interesseret 40801274 Mvh Johng

Kommentar

hej igen
                    og undskyld jeg ikke lige har reageret før nu men konen er ved og starte firma så vi har lige pt meget og se til....
                    bare spring på dem, har været ovre og måle igen og de er for høje til mit projekt.....
                    ellers mange tak for responsen på min eftersøgning
                    lapd1966
                    aka lars

Kommentar

hmmm ja

Hej John

Jeg beklager at jeg ikke har reageret tidligere - mange jern i ilden ind i mellem, du ved.

Men ja jeg kunne godt være interesserede i det her sæt støddæmpere. Jeg går ud fra at de er lige til at bolte på? Jeg har imellemtiden fået målt dem som jeg kører med på den ombyggede XS'er. De er ca. 270 mm målt fra hul til hul.

Jeg prøvede at se på den der MC nøglen som du nævnte tidligere. Men jeg finder ikke et billede af dem synes jeg. Er de med nøgne fjedre, eller er der sådan en blank metalkappe omkring fjedrene? Det skal nu ikke skille os ad, for efter sigende kan den nævnte kappe afmonteres på de dæmpere som jeg har nu. Derpå kan den vel så monteres på de nye dæmpere vil jeg gætte på...
                      Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Støddæmpere

Hej Ken

Jeg har sat dem på den blå avis med billed søg på Hagon Schocks.
                        Jeg kunne desværre ikke finde ud af at sætte dem på XS siden.
                        Mvh Johng

Kommentar

Oprindeligt indsendt af Johng Se indlæg
                          Hej Ken

Jeg har sat dem på den blå avis med billed søg på Hagon Schocks.
                          Jeg kunne desværre ikke finde ud af at sætte dem på XS siden.
                          Mvh Johng
                          Hej John

Jeg har set dem på den blå avis. Det er godt nok pæne. Men jeg er bange for at de er for lange. Dem jeg har på min XS'er er 270 mm lange, målt fra hul til hul. Du skriver at dem som du tilbyder, er 290 mm mellem hullerne. Jeg tror at det kommer til at se forkert ud med længere støddæmpere. Ellers mange tak for et godt tilbud.
                          Vh Ken Kristensen -

Kommentar

Working...
                          X