Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Bagsvinger søges!

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Bagsvinger søges!

Jeg har en forkromet bagsvinger.
    Den kan jeg ikke lide, så jeg vil gerne købe en alm bagsvinger eller hvis nogen vil bytte med den forkromede..

Jeg vil evt. bare gerne have tip om hvordan man fjerner krom..

Rune
    24620187
    Rune, Horn County Outlaws

Det er ikke alt der skinner der er krom

Hej Rune

Så vidt jeg er orienteret, kan forkromningsanstalten trække kromen af igen ved elektrolyse. Altså den modsatte proces af at lægge den på.

Det vil selvfølgeleig være lettere (og formodentlig også billigere) at bytte svingeren med en anden.

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej Rune

Der muede har en til 80 EUR.

/Torben

Kommentar

Den dovne mands forlængede arm

hva er der nu i vejen med sort spraymaling? så skal svingeren ikke engang af...

Nold

Shit Island osv

Kommentar

Det er fordi der skal svejses en fancy underbøjle på den, så jeg vil ikke købe en fin ny pulverlakeret en, det skal helst være en god brugt.
          Der må da være nogen der har noget liggende i garagen/skuret/kælderen..

Kommentar

Har du spurgt PAPA ringstedmotor.dk

Kommentar

bagsvinger

Hej jeg har sgu en, den sidder på cyllen endnu, det er en 76`, mon den kan bruges, hvor hurtigt skal du ha den................polle

Kommentar

Fedt!

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Hej jeg har sgu en, den sidder på cyllen endnu, det er en 76`, mon den kan bruges, hvor hurtigt skal du ha den................polle
                En 76'er er vist perfekt, bare giv en melding når du får den afmonteret..

Jeg har en halv aftale med en anden om at købe en TX-750 svinger, hvis det går i orden vil jeg hellere bruge den.(den er stærkere)..

Kommentar

bagsvinger

Du kan også skifte den helt ud med en aluminiums box-svinger fra en yamaha radian 600...

Kommentar

Har fundet!! Tak!

Kommentar

Oprindeligt indsendt af stange Se indlæg
                      Du kan også skifte den helt ud med en aluminiums box-svinger fra en yamaha radian 600...
                      Passer den over uden den helt store ballade....???

Kommentar

Working...
                      X