Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Dele søges for ikke medlem.

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Dele søges for ikke medlem.

    Er blevet kontaktet (på Facebook) af en nybagt ejer af en vores prægtige maskiner og har lovet ham at prøve vores forum for at se om der er nogen der har dele i overskud.. Han mangler helt akut en funktionsdygtig generator, men efterspørger også komplet blinklys system, skærme, egerfælge, dråbetank og mere.
    Er der nogen der har noget til at ligge, så ring til Erik på: 42 43 69 12

    Har naturligvis opfordret ham til at blive medlem af klubben :-)
    Gert.
    Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
    nogen skal jo gøre det....

  • #2
    Det er fuldt lovligt for "ikke medlemmer" at oprette sig som brugere af boardet, dette kun for at købe og søge. De er alle potentielle nye medlemmer.

    MVH

    Kommentar


    • #3
      Hej Peter. Det er også fint nok "bare" at ville købe og sælge, men der skete helt absolut ikke noget ved, at vi fik lidt nye maskiner i klubben og i særdeleshed så lidt flere til træffet.
      Gert.
      Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
      nogen skal jo gøre det....

      Kommentar


      • #4
        gert, jeg forstår ikke om dit indlæg er negativt ment. Jeg tror ikke at det afholder flere fra at melde sig ind at de "gratis" må spørge vores medlemmer om stumper, og derved mærker lidt af hjælpsomheden i vores klub. Det er nu ikke noget der sker tit (læses aldrig) at nogen opretter sig uden at være medlem.

        mvh

        Kommentar


        • #5
          Nej, det er ikke negativt ment. Manden jeg har skrevet sammen med, virker som en fin fyr og med ægte interesse i mc miljøet og derfor ville jeg gerne "lokke" ham ind i klubben. Det med træffet står for min egen regning. Ikke at jeg ikke mener det, for det gør jeg skam. Desværre er det jo "Tordenskjolds soldater" der kommer til vores træf, og jeg ved da, at der er mange der kører som vi aldrig ser. Det kunne være hyggeligt at se flere. Mere var der sådan set ikke i det.
          Gert.
          Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
          nogen skal jo gøre det....

          Kommentar

          Working...
          X