Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

højre sidedæksel til xs årg. 73

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• højre sidedæksel til xs årg. 73

hej, Jeg skriver her på vegne af en kammerat, der tabte sit højre sidedæksel og da han dagen efter fandt det igen var det blevet kørt helt fladt, så hvis der er nogen der ligger inde med sådan et, hører han meget gerne fra jer. hans navn er Michael og hans nummer er 21689680. han er for nylig blevet meldt ind i klubben men har endnu ikke modtaget noget girokort? så derfor poster jeg dette indlæg for ham.

Frank T

halvnøgen?

Hej og velkommen!

Prøv evt også VF MC, Per I Ringsted motor eller e-bay.de eller .gb.

Nold

Kommentar

Hej, Nold, vf, er ifølge hjemmesiden lukket, vi har fundet et på ebay, men ville lige se om det var muligt at skaffe et herhjemme, jeg har ikke forsøgt hos Per i Ringsted, men det vil jeg lige prøve.
      Vi håbede jo på at der var en herinde der ville trække et op af reservedels-skatkisten og sælge det for en rimelig pris.
      men jeg hører lige Per ad, ellers har vi som sagt fundet et på ebay til ca. 500kr. og så bliver det,det.

Frank T

Kommentar

VF-MC er ikke mere lukket en hvis du viser interesse for nogen af hans produkter separat så er han der med det samme.

Men prisen afspejler ikke helt ophørsudsalg. Jeg har prøvet at smide en pris afsted på nogle dele, hvor jeg har taget priserne fra ebay.com (vil ikke give mere når nu han ophører, hvorfor skulle jeg dog det, og min gevinst er så lidt på portoen), men han vil ikke sælge til den pris.
        Det gider jeg ikke, slet ikke når hele cykler er så langt nede i pris, så skal delene også følge med ned (min personlige mening).
        Måske unfair at sammenligne med priser fra ikke afgift tyngede lande.

Søg også på dba.dk, de eneste stumper der er her er næsten sideskjolde.

MVH

Kommentar

Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
          VF-MC er ikke mere lukket en hvis du viser interesse for nogen af hans produkter separat så er han der med det samme.

Men prisen afspejler ikke helt ophørsudsalg. Jeg har prøvet at smide en pris afsted på nogle dele, hvor jeg har taget priserne fra ebay.com (vil ikke give mere når nu han ophører, hvorfor skulle jeg dog det, og min gevinst er så lidt på portoen), men han vil ikke sælge til den pris.
          Det gider jeg ikke, slet ikke når hele cykler er så langt nede i pris, så skal delene også følge med ned (min personlige mening).
          Måske unfair at sammenligne med priser fra ikke afgift tyngede lande.

Søg også på dba.dk, de eneste stumper der er her er næsten sideskjolde.

MVH
          Hej Peter og andre

Det er rigtigt at jeg lukker ned, men er der nogen stumper der har jeres interesse så er i velkomne til at give et bud på dem.
          Det er også korrekt at jeg skriver tilbage når i henvender jer, men Peter jeg er ikke lige klar over hvilken pris du taler om, men jeg havde en henvendelse fra en som ville give en tusse for det hele og ærligt talt så kan de jo lige så godt gå til skrot.
          Men prøv alligevel at komme med et bud, hvem ved ??? det er da muligt at jeg vælger at sige ja til det men det kan også blive et nej...OK
          M
          MVH
          VF MC

www.vf-mc.dk

Kommentar

Sidedæksel

Hej

Jeg har set et par stykker på den blå avis online. De står til en tusse pr stk. og et enkelt, godt nok til venstre side for 600 kr.
            Det er bikeshoppen.dk som har annoncer i dba.dk.

Jeg ved ikke om det er noget i kan bruge, men de findes derude.
            Her er nummeret til bikeshoppen - kan jo være at de er til at snakke med:
            86 62 83 55

Fortsat god jagt
            Vh Ken Kristensen -

Kommentar

hej og tak for de fine svar, vi ringede rundt til alle de kendte xs pushere indenfor landets grænser, ingen af dem lå inde med et sideskjold til den gamle model. desværre. så begyndte vi at lede udenfor landets grænser, det blev så i usa, at vi fandt et egnet skjold.
              det kom med posten her i sidste uge og løb op i ca, 350kr. uden nogen told??? men den kommer måske senere. nå skal maleren så bare lige ramme den rigtige tone igen så er vi tilbage på banen igen. nå ja, der er jo selvfølgelig et halvt hundrede andre ting der skal laves her i løbet af vinteren, men det går jo ind under kategorien, hygge i garagen :-))

god jul til jer og jeres tohjulede.

Frank T

Kommentar

Working...
              X