Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Kværn købes

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Kværn købes

Ærede medlemmer, SåÅÅ er den gal igen! som Jan Gintberg skreg i Tæskeholdet for mange år siden.
    Kammeraten herude i haveforeningen så min XS, og ville have sådan een, så fik hans kæreste også een og nu vil hans genbo gudødemig også have een!
    Så:

XS købes. Pris 20-25000. skal være køreklar, motor skal være i orden, småfejl og skønhedspletter acceptable, så er der også lidt at lave til vinter. Skriv her på siden.

Nold

Uaktuelle tilbud

Hvad med nogen af alle dem som Bols'en har indrykket under salg i tidens løb. Har du prøvet at rykke på dem? Eller måske er det kun blikfang, for at lokke husarerne til? Jeg kan se, at der er en pæn blå uden afgift. Hvis den ikke er disponibel længere, burde tråden vel afsluttes.

Der burde på en eller anden måde ryddes op i diverse salgsannoncer, f.eks. efter 3 mdr. Eller hvad synes I?

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Gamle nyheder

Tja

jeg ville foreslå at indlæg over en måned gamle burde stemples forældede i medlemmernes interne harddisk (den der sidder lige mellem ørerne). at slette dem på forum er måske ikke måden men hvad skal man gøre. Jeg har valgt ikke at regne med dem. Jeg burde måske også lige skrive i min annonce at han ikke orker at få en evt udenlandsk cykel omregistreret til dansk. jeg så godt den norske, fin cykel osv men min ven orker det ikke. jeg foreslog ham at se på ebay.de men det orkede han heller ikke, der er ellers tit noget.

nold

Kommentar

Så brug da dba.dk her er masser af dejlige billige cykler, der er ingen garanti for de er bedre her på siden (mange af dem er de samme).

Jeg bider i gulvtæppet når jeg ser originaler til 22000, æv. Men det er markedet for tiden for MC.

MVH

Kommentar

haveforening

Burde Nolds have forening ikke fusionere med xs klubben

Venligst Ulrik
          Tilføjede filer

Kommentar

Jord eller olie under neglene?

Jeg troede i mange år at H.F. stod for haveforening. Formanden herude siger, det betyder Hog Fuckers! Jeg tør ikke spørge, da hans tatoveringer snerrer ad mig når jeg kommer for tæt på...

Nold

Kommentar

xs,er til salg

jeg har en 78 til salg . den kan ses på www.v-custom.dk .
              den er sat til salg hos en kammerat .
              så gi et bud . jeg er til at handle med .
              jeg træffes på tlf 50949489

hilsen Lars , medlem nr 240

Kommentar

Hej Lars,
                Jeg gav ham et print af annoncen forleden dag. Håber han kontakter dig.
                Flot lakering!

Nold

Kommentar

Støtteopkøb

Det forlyder i børskredse at der i øjeblikket foregår massive støtteopkøb for at begrænse prisfaldene på XS ere.
                  Jo Leif herude fra Engly købte en halvchoppet ting af en kvinde fra Nørrebro takket være en formidling gennem Papa. Så nu er vi fire... Men så mødte jeg Holger herude igår: Det var da en dejlig lyd fra den kværn der do (jo, han er jyde). Og så det uundgåelige spørgsmål , når man snakker med jyder: hva kosteren? Så sagde han gudhjælpemig: det da ikk så galt endda! Så det varer nok ikke så længe før han er mør også.
                  Fortsættes i næste nummer!

Nold (Der ser frem til en pokal til næste træf for største lokalafdeling....)

Kommentar

Have- og mc forening

Nold skrev:
                    Nold (Der ser frem til en pokal til næste træf for største lokalafdeling....)
                    Nu husker du vel at missionere for det obligatoriske medlemsskab af 'støtteforeningen' også?

Peter...
                    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
                    X