Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Tankbadge 1978/79

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Tankbadge 1978/79

Hvis der skulle være en af jer, der har et enkelt skilt som det vedhæftede liggende i en rodekasse eller en værkstedsskuffe, og som I ikke har anden anvendelse for, så er jeg liebhaver til samme.
    Det hører til tanken på en af de sidste 447-modeller E/F årgang 1978/79.

Mvh Peter...
    Tilføjede filer
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
    Hvis der skulle være en af jer, der har et enkelt skilt som det vedhæftede liggende i en rodekasse eller en værkstedsskuffe, og som I ikke har anden anvendelse for, så er jeg liebhaver til samme.
    Det hører til tanken på en af de sidste 447-modeller E/F årgang 1978/79.

Mvh Peter...
    Jeg kunne ikke lige finde nøjagtigt det du søger, men med lidt snilde kunne du måske få dette til at passe
    Tilføjede filer

Kommentar

Var din mund

Jeg er da alvorligt bange for, at der er nogen af dine nye musikalske venner, der har misbrugt din spæde drengekrop, så det ikke bare har berøvet dig synet, men også slået sig på rygmarven.
      Du læner dig tæt op ad en eksklusion. Æresmedlem eller ej.

Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Åhhh nej ikke den honda virus igen.

Den er næsten umulig at disinfecte fra sådan et board som dette......

Hmm, nå kære Leif nu jeg har fat i dig, hvad med de vinderbilleder fra 2006, hvis jeg levet et photoalbum, uploader du dem så selv, eller har du dem ikke mere..

Og nu er det ikke VFR'er vi taler om vel..... Det er billederne fra den rigtige klub, med maskiner af jern og læder.

MVH

(Yep jeg er sgu lidt misundelig for feeeeed er den),

Kommentar

Jeg syntes at i er en smule nærtagene

@ PeterR

Jeg kan måske nok finde nogle billeder af sidste års vindere ......
          Kigger på det når jeg kommer hjem.
          Hvor vil du evt. ha' det uploadet til ?

Kommentar

Working...
          X