Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Kværn ønskes

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Kværn ønskes

Er der nogen der har en hel xs tilsalg ? Den skal være rimelig driftssikker og køreklar. Det er til en nabo herude i haveforeningen. Han havde hørt min og syntes den lød godt. Så købte han selv een og nu vil hans kæreste også have en!

Nold

Ny cykel

hvis i er interreseret i et lille gør det selv projekt så har jeg en til salg
    Prisen er 15000kr og mangler at få monteret ledningsnet og så er den nok klar til syn
    Hilsen
    Anders Bisgaard

Kommentar

Salgsprospekt

Hej Anders!

Har du lidt oplysninger om årgang og model? Er den ombygget eller original? Er der betalt afgift? Har du evt. et billede?

Mvh Peter...
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej

Den er fra 1977 og er på danske papire. Har reg.attest
        der er ved at blive fremskaffet nogle propper til forgaffelen da der er forlængere i.
        Og så er jeg ved at få en centralfod til den også.
        send en mail på bisgaard.ab@mail.dk og jeg vil sende dig nogle billeder
        som den står nu

Hilsen
        Anders

Kommentar

Ellers kan jeg anbefale dba.dk, men man bliver virkelig i dårlig humør når man ser hvad rigtig flotte maskiner går til.

Så lige en special II fra 82, rigtig flot til 22.000, hvad sker der med markedet for XS ere.

DET ER HØJSÆSON......

ØV ØV ØV

Kommentar

Købers marked $$

Ja, det er måske nu man skal gå ind i markedet og investere, hvis man vil have samlingen komplet.

Peter...

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Tak

Hej Bisgaard,

Tak for indlægget. Jeg har givet din mailadr videre til min kammerat, så skriver han nok til dig. Han lød interesseret.

Nold

Kommentar

Hej Lone

Michael har forlagt dit telefonnr. Gider du ringe til mig på 2892 8026

Nold

Kommentar

Skidt ud af et lykkehjul

Han har købt denne her:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...4271&rd=1&rd=1

For ca 35000 kr incl afgift, transport og hvad ved jeg har han en fabriksny netop tilkørt XS er... Og sælger har ovenikøbet pudset den!

Nold

Kommentar

100% original 1976'er (C-model) fra US

Håber at den dukker op til næste træf. Så regner jeg med, at vi én gang for alle kan få uddelt prisen for 'mest originale' XS'er.

Den forrige ejer har tilsyneladende fået udskiftet miles-speedometeret med et spritnyt med km visning.

Nu er der lige ét spørgsmål der trænger sig på: Er det stadig den der skal være konecyklen?

Tillykke

Peter...

PS.: I står vel allerede ude ved havelågen og venter på fragtmanden?

Kommentar

Ordnung muss sein!

For at få godkendt cyklen hos TüV (tysk syn) skulle der stå km på speedometeret! Sælger har selvfølgelig gemt den øriginale skala....
                      Jeg har sagt til Michael at rigtige mc ister KØRER på deres cykler og jeg synes det kunne være en dejlig tur for dem gennem Tyskland. Den tygger de lidt på. Det er vist endnu ikke afgjort hvem der får lov at køre på vidunderet.

Kommentar

Working...
                      X