Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Køb hos Twin-Inn. Hvordan med betaling?

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Køb hos Twin-Inn. Hvordan med betaling?

Jeg har brug for et nyt sæde og tænker på at købe det hos Twin-Inn.
    De har nye sæder til XS'erne.

Men hvordan med betaling?
    Er der nogle der har prøvet at købe hos Twin-Inn?

De bedste XS-hilsener. Det er bare super godt vejr pt til at få rystet røven med XS'eren.

Erik

Oprindeligt indsendt af eolsen Se indlæg
    Jeg har brug for et nyt sæde og tænker på at købe det hos Twin-Inn.
    De har nye sæder til XS'erne.

Men hvordan med betaling?
    Er der nogle der har prøvet at købe hos Twin-Inn?

De bedste XS-hilsener. Det er bare super godt vejr pt til at få rystet røven med XS'eren.

Erik
    Hej Erik.
    Jeg har ikke handlet hos Twin-Inn men deriimod hos Rüdiger. Men jeg vil tro at fremgangsmåden er den samme. Ind på deres hjemmeside og find deres mailadresse. skriv en mail på engelsk/tysk om hvad du ønsker at købe med tilhørende varenumre. Herefter vil du modtage on ordrebekræftelse med en samlet pris samt bank kontonummer. Så kan du vælge at gå i banken og få dem til at overføre pengene. Den transaktion koster dig 100 kr. + vekselgebyr. Du kan også (hvis du har netbank) lave en bankoverførsel direkte. Det kræver bare modtagerens navn, adresse og ibank nummer. Det koster kun 20 kr. i stedet for de 100 og så sparer du turen til banken. Sidstnævnte har jeg prøvet flere gange (til Rüdiger) og der har aldrig været problemer. PostDanmark kommer så med din pakke lige til døren. Der går typisk små 8-14 dage fra du bestiller, til banken har konverteret dine penge til Euro og overført pengene, til du modtager din pakke. Nemt og bekvemt.

Kenneth

Kommentar

køb af sæde

Jeg har handlet to gange hos Twinn´s Inn. Der har ikke været nogen problemer i det; varerne til aftalt pris og levering i løbet af ca. en uge. Fremgangsmåden du handler på, har kenneth beskrevet til perfektion.
      Gert.
      Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
      nogen skal jo gøre det....

Kommentar

Grænsehandel

Hej Erik!

Jeg har iøvrigt bemærket, at omtalte XS-shop på det seneste har tilmeldt sig PayPal. Du kan således også betale med alle de almindelige internationale kreditkort. Det er bare at følge vejledningen på hjemmesiden.

Mvh Peter...
        'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Tak for jeres informationer. Jeg kender ikke dette Paypal, men jeg forsøger. Ellers sender jeg dem en mail som kenneth foreslår.

mvh
          Erik

Kommentar

Sæde

Hej Erik

Er du interesseret i et brugt sæde?

m.v.h.

MANSGAARD

Kommentar

Hej MANSGAARD

Jeg er interesseret i et sæde, men det skal være til en XS650B årgang 75-76. Denne model deler ikke sæde med de andre modeller. Jeg ved ikke hvorfor, men der er forskel.

mvh
              Erik

Kommentar

Køb hos Twins-Inn

Hej.

Jeg har lige modtaget varer fra Twins-Inn, og der var ingen problemer, hverken med betaling eller leverance. Jeg fik varerne 10 dage efter bestilling.

Hilsen Helle

Kommentar

Working...
                X