Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

x

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• x

x

Prøv www.ebay.com eller www.ebay.de (her kan du også søge worldwide),her fik jeg een til $9 + forsendelse, incl plastic beskyttelsen. Der er ikke det store marked for XS i USA

En dansk "pusher" fortalte mig at han nemt kunne få 1500 kr. for sådan en skærm, det er den alle vil have, sagde han. Skal lige siges at vf-mc.dk havde een til 350 kr. men jeg var for langsom ved tasterne. På engelsk hedder det en fender på tysk noget med schutz

Se eks her

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamah...spagenameZWDVW

Kan ikke lige se óm den er kort, men det siger noget om priserne.

Jeg har ikke den i hånden endnu som jeg købte, men jeg tror på sagen.

Den er 6-8 uger om at blive sejlet her ovre (økonomi porto).

Jeg købte flere dele af sælger, så portoen ikke blev så dominerende ($31), så kommer der vist lige 25 % i moms på de $9.

MVH

Kommentar

Hej vil lige fortælle at jeg købte en bagskærm i januar, på ebay i USA. den kom for 3 uger siden[V] nå men skærmen var fin at se på, men den havde ligget ved tolderne i knap 3 måneder. da de ikke anede hvad de skulle fortolle den som. så de har sikkert raflet om det og landede på 143kr i told. det var såmænd ok men den lange ventetid var svær, faktisk troede jeg ikke at den kom frem. men alt kommer til den der venter, ihvertfald lommeuld[]
      selve skærmen landede i små 600 kr med forsendelse og told. det er ok. jeg fik lov til at bladre i Brunn Larsens gamle reservedels-katalog. i 1991, som var sidste år den blev lagerført kostede den 1465kr. så det kan sagtens svare sig at finde en fin en på ebay, det kræver bare lidt tålmodighed.

vi ses ude i det gode vejr[][]

Frank T

Kommentar

Tak for det, hvad måtte du bøde, jeg gav $9, den er lidt rusten, billederne snyder meget når det er chrom.

Med skib tager de op mod 8 uger at få den hjem, har jeg lige erfaret. Tolderne har ikke haft interesse for min pakke denne gang.

MVH

Kommentar

Working...
        X