Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Renoveringsbeslag - motorblok

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Renoveringsbeslag - motorblok

Hej Venner!

Jeg har set at der findes et smedet beslag til at montere motorblokken i, når man har den ude af rammen og på værkstedsbordet. Er der nogen som vil sælge/låne sit ud? Jeg har brug for det den kommende vinter, thats it.

Venligst Frausig [:0]

Hej !

Hvis der er en der påtænker selv at snitte en motor stand, så er der lidt inspiration at hente her: www.650motorcycles.com/XSstand2.html
    eller den skrabede model: www.650motorcycles.com/XSstand.html

Mvh Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej Peter!

Tak for din tilbagemelding. Det er sku lige sådan en til bordet (skrabet model) jeg er efter. Men jeg har ikke mulighed for at være den store metalsnedker, så jeg er fortsat søgende. Men TAK!

MVH Lasse Frausig

Kommentar

Hej Lasse

Jeg har selv snedkereret en motorstander sidste vinter da jeg havde motoren ude, og den må du gerne låne.
        Jeg kan evt. sende dig et billede hvid du ønsker.

Send evt. dit tlf.nr. på preben@holst.mail.dk så kan vi lige snakkes ved.

Preben

Kommentar

Hej 206

Jeg fremstillede selv en på 15 min af nogle træ lægter og et par gevindstænger som jeg lod gå igennem nogle af skruehullerne i motorblokken. Smuk var den ikke men den tjente formålet, var billig og var ukompliceret at fremstille.

http://img204.imageshack.us/my.php?i...lede4843xj.jpg

Mvh MS

Michael

Kommentar

Hej både Preben og Michael. Tak for jeres svar/idéer. Jeg er god til det med træ, og har materialer - underligt jeg ikke tækte på dette. Jeg snedkerere sku modellen. Men TAK for respons!

Lasse [] Frausig

Kommentar

Working...
            X