Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Køb af tøj

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Køb af tøj

Da det jo snart er forår og maskinen stort set er færdig, skal jeg til at have købt noget køretøj. Ved nogen hvor noget sådant købes billigt.

Jeg havde ikke forestillet mig det skule være læder og modtager gerne gode råd og erfaringer vedr. mc tøj.

Mvh

Michael

Jeg købte sidste år et sæt Cordura tøj fra Safety1st i A-Z (Bilka) til 1600,-kr for jakke og bukser, og har været godt tilfreds med dette sæt.
    Du kan finde flere oplysninger og billeder af tøjet hos www.safety1st.dk eller www.mconline.dk

Mvh

Preben

Kommentar

Tak for det, det vil jeg tage ud og kigge på.

Mvh

Michael

Kommentar

Sender lige et link til hvad man iøvrigt kan foretage sig i Bilka.
        http://www.skumlernet.dk/vks/bilka.php3

Mvh

Michael

Kommentar

Hej Michael!

Ovenfor omtalte udmærkede beklædningsgenstande kan også købes og beses på www.mconline.dk.

Man kan jo evt. prøve størrelse og pasform i Bilka og så købe hvor det er billigst fx. på nettet.

Mvh Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Ja det vil jeg gøre.

Tak for tippet.

Klentz
            Troede ellers at du var stået helt forummet, da du har været tavs længe *GG*

Michael

Kommentar

Nej, nej! Jeg tåger skam stadig rundt et sted herude i cyberspace. Min computer har bare været lidt støvet her på det sidste.

Peter...

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Jeg var ude i Bilka og se på tøjet, det virkede fint nok.

Normalt bruger jeg M, men med disse jakker skulle jeg helt op i XL eller XXL for at det føltes som en "normal" jakke. Skal MC tøjet bare sidde meget tættere eller er modellerne bare meget små ?

Mvh

Michael

Kommentar

Hej!

Det forlyder, at de generelt er temmelig så små i størrelserne. Så det er vist ikke bare dig der har levet over evne her i vinter. Du skal selvfølgelig kunne bevæge dig uden at det kommer til at føles generende, ligesom der formodentlig også skal være plads til noget inden under.

Mvh Peter...

Kommentar

Hej

Du skal ikke fortvivle over størrelserne, de er meget små.

Jeg måtte overgive mig til 3XL til mine 90 kg.

Mvh

Preben

Kommentar

Working...
                    X