Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Forsikring

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Forsikring

    Hvor har I andre jeres forsikring ?
    Jeg har min i Lærerstanden og betaler ca. 1480 kr årligt for en ansvarsforsikring. Jeg vil imidlertid gerne have en kasko på så det arbejder jeg med. I den forbindelse har jeg fået papirer fra RUNAs veteranforsikring og kan her se at en veteran MC årgang 1900 - 1969 kan kaskoforsikres for 558 kr pr. år hvis den har en værdi op til 50.000 kr. Klassiske motorcykler årgang 1970 - 1979 kan forsikres (kasko + ansvar) for 12.296 ved en handelsværdi på 25.000 kr og 1633 kr årligt ved en handelsværdi på op til 50.000 kr. Det forudsætter imidlertid at man er medlem af en veteranklub og her er der så nævnt 10 stk. af dem. Men XS-650 klubben står her ikke. Måske skulle vi arbejde for at den kunne komme med ?

    Men hvad betaler I ?



    Jacob Hatting

  • #2
    Hej Jacob
    Prøv at kigge på www.nordiskveteran.dk
    Under "Produkter" og videre ind under "Veterankøretøjsforsikring" vil du finde forsikring til klassiske motorcykler fra 1970-79.
    Jeg giver 1296 kr. om året med en dækning indtil 50.000 kr.
    Kørselsperioden er fra 1. april og til 31. oktober og resten af året er stilstandsforsikret.
    Medlemskab af Yamaha XS 650 Klub Danmark har indtil videre været nok for at opfylde kravene i forsikringsselskabet.

    Niels Bols
    kasserer@yamahaxs650.dk

    Kommentar

    Working...
    X