Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

NADA

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • NADA

    jeg syntes der er for vildt ... 124 medlemmer og her sker NADA,
    ingen ture. ingen fælles ting. intet overhovedet. det er da MEGET kedeligt med så mange medlemmer og intet sker i klubben ( eller er jeg forkert på den ?? )

    håber på bedre tider. [V][xx(][!][]

    med forhåbningsfulde hilsner
    JESPER DALGAS.

    MVH.
    JESPER DALGAS.
    Blå/Krom xs-umbau.
    [] [] []

  • #2
    Hej Jesper
    Jeg tror ikke at du er forkert på den [], men det er nok lidt svært at lave fælleskørsel eller lignende arrangementer i en landsdækkende klub. Hvis man gerne ser flere fællesarrangementer så må der komme nogle flere opfordringer fra medlemmerne.
    Vi har haft lidt fælles herovre på Sjælland. Måske er der muligheder for at mødes til de i "Touring Nyt" offentliggjorte "Kaffemøder".
    Det er godt at du tager det op her i "Forum" [], måske vil det give lidt respons. []

    MVH Niels, kasserer

    Kommentar


    • #3
      Hej Jesper ( og Kassemester Niels [8D] )

      Jeg synes absolut ikke at du er forkert på den og er enig i at det er på tide at vi får en debat, f.eks. her i forum

      Jeg er helt enig med dig i at det er overraskende så lidt aktivitet der er i klubregi.

      Jeg kan desværre bidrage med lidt kedelig statistik, ved at oplyse at vi siden vi åbnede forum for et halvt år siden, kun har fået 40 forummedlemmer, hvoraf det kun er de 17 der overhovedet har skrevet noget.

      Disse 17 har tilsammen skrevet 191 indlæg. Af disse 191 indlæg har de 3 "internetmedlemmer" Bols, Brownie, og undertegnede skrevet de 121 indlæg []

      Med hensyn til kaffemøder og lignende har vi en smule aktivitet her på "Djævleøen" men det er ikke meget.

      Jeg vil opfordre til at folk kommer ud af busken og i hvertfald giver deres mening til kende.

      Jeg skal ikke undlade at gøre opmærksom på at der stadig er hjælp at hente hvis man har problemer med at oprette sig som medlem her i forum eller har spørgsmål angående brug af forum.

      Send evt. en mail til webmaster@yamahaxs650.dk

      Hilsen

      Leif [2630]

      Kommentar


      • #4
        Hej Jesper

        Måske er det fordi, folk er som flest - de er bedst til at brokke sig og mindre gode til at komme med indhold.

        MKH
        Jacob

        quote:
        Originally posted by bols

        Hej Jesper
        Jeg tror ikke at du er forkert på den [], men det er nok lidt svært at lave fælleskørsel eller lignende arrangementer i en landsdækkende klub. Hvis man gerne ser flere fællesarrangementer så må der komme nogle flere opfordringer fra medlemmerne.
        Vi har haft lidt fælles herovre på Sjælland. Måske er der muligheder for at mødes til de i "Touring Nyt" offentliggjorte "Kaffemøder".
        Det er godt at du tager det op her i "Forum" [], måske vil det give lidt respons. []

        MVH Niels, kasserer



        Jacob

        Kommentar

        Working...
        X