Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Hostile takeover

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Hostile takeover

    Ja, 'XS650' var måske ikke det fedeste password

    Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

    'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

  • #2
    Det var nu I_Buy_VFR

    Men lad det nu ligge........

    Håber han har nogle grimme koner og nogle dumme unger, og må han røv klø og hans arme for korte.

    MVH

    Kommentar


    • #3
      Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
      Det var nu I_Buy_VFR


      MVH
      Uhhhhhh Peter .... Sådan en dejlig VFR fylder meget i dit hovede HAHAHAHA

      Mens du går og drømmer og til stadighed sparer op syntes jeg lige at du skal have et billede som du kan stille på natbordet
      Tilføjede filer

      Kommentar


      • #4
        Flot kroneafbryder i baggrunden, det er vist den grå type til 39 kr. i harald nyborg ikke.

        På mit natbord står et billede af min kønne kone, samt mine søde børn.

        MVH

        Kommentar


        • #5
          Tupperwareparty

          Ja, men det er da trods alt et fornuftigt træk, at der er udlagt noget sugende materiale ( genbrug fra nogle gamle frugtkasser, så vidt jeg kan se) under, så det fine klinkegulv ikke bliver sovset til. Der sker jo som bekendt grufulde ting i det dunkle inde bag plasticafskærmningen. Men det syn er man da heldigvis forskånet for.

          Go' jul
          Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

          'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

          Kommentar


          • #6
            Nu hvor man nærkikker,

            Manden har sgu sprøjtelakeret alle sine dørkarme i samme farve som bambusraketten.

            Er det ikke at gå lige lovlig meget op i det ?.

            MVH

            Kommentar

            Working...
            X