Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Forum åben for alle. Afstemning.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Forum åben for alle. Afstemning.

Under overdragelse af siden blev det drøftet om denne side skulle være åben for alle, eller kun for de betalende medlemmer. Det blev anskueliggjort at der nok sidder en del ikke medlemmer, med en viden de gerne vil øse ud af.

Hvis det åbnes for alle kan det give mig og andre en del "smide ud" arbejde, hvis scooter og maxi drengene finder forum.

Men hvad syntes i. Et eventurelt rungende ja skal selvfølgelig godkendes af bestyrelsen.
    15
    Ja, åben op for alle som registerer sig.
    26.67%
    4
    Nej, fortsat kun for betalende medlemmer.
    73.33%
    11

The poll is expired.

Offentligt forum?

Min beskedne erfaring fra andre fora er, at hvis folk kan komme med indlæg uden at give sig til kende, dvs f.eks. være registreret som medlem, er der desværre ret hurtigt nogle (få), der ikke kan stå for fristelsen til at afspore, forplumre eller på anden måde sabotere debatten. Og som du selv er inde på, kan det ret hurtigt give en del arbejde til moderatoren.

Rent principielt mener jeg bare, at hvis man vil have lejlighed til at ytre sig, så må man også stå frem, så man i hvert fald over for webmaster klart kan identificeres, og ikke formumre sig i anonymitet.

Kunne man evt. lave en gæstebog eller lign. for ikke medlemmer, for om muligt at klarlægge behovet?

Peter...
    Last edited by klentz; 06-04-2007, 21:38.
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Klentz, nu var det ikke en opfordring til et forum, hvor folk kan skrive anonymt.

Hvis man vil skrive, skal man registrer sig med alle oplysninger, som der nu kræves, og uden en email så ingen konto som nu.

Så hvis folk skal genere os skal de virkelig ligge en indsats før de kan skrive løs.

PS. 26 visninger og 4 stemmer..... Afgiv nu jeres mening ....

MVH

Kommentar

Med-(eller uden)-lem

Jeg tror, at alle 'die hard' XS fans er (eller bliver) medlem af klubben. Et så eksklusivt medlemsskab til under 2 kr. om ugen er vel et tilbud, man ikke kan sige nej til. Og hvis man yderligere vil have det skattefrit, så er det jo trods alt ikke mange tomme flasker, man skal ud at samle.

Peter...
        'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Working...
        X