Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Velkommen til det nye forum.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Velkommen til det nye forum.

Så er mange timers arbejde endelig klar til Beta test version 1.
    Jeg har virkelig knoklet for at få snitz konverteret. Det var ikke sådan lige. Da det var en version uden database server, kunne den ikke konverteres, så jeg har programmeret mig ud af flytningen, som skete via et phpBB bulletin, som havde for mig en lettere databasestruktur.

Det var også nyt for mig at man ikke kan hente sprog til dette forum. Men jeg har fundet et noget lunde oversat modul på nettet.
    Det kommer fra et ateist forum. Så hvis nogen finder fraser der ikke er oversat, så send dem til mig.

En lille ting der ikke er flyttet endnu er alle smilies, det kommer sikkert.

Hvad mangler der mere, billederne, jeg skal lige se om jeg kan fiske de fleste af dem.

Der kommer sikkert mere, det er 1000 indstillinger inde bag ved man kan skrue på (uden at få sorte fingre , så der er også 1000 ting der kan skrues forkert på.....).

Nå men held og lykke med det

Det lover godt for fremtiden

Hej PeterR!

Det er sgu da meget godt gået. Jeg håber sandelig, at den afgående netmester har spenderet behørige udkitningsbajere.

Mvh Peter....
    Tilføjede filer
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Kanont

Hej Peter ja det er noget af et arb men godt gået flot og god jul til dig og alle som læser det her

Kommentar

Hej Peter.
        Rigtig flot arbejde som du her har lavet. Det tegner godt for klubbens hjemmeside.
        Rigtig glædelig jul samt godt nytår til alle.

Kenneth

Kommentar

Working...
        X