Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Webmaster Søges

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Webmaster Søges

Undertegnede har nu i snart 4 år fungeret som webmaster på www.yamahaxs650.dk.

Da jeg ikke længere har den fornødne tid og energi til at fortsætte som webmaster, søges en erstatning.

Hjemmesiden er i sin tid lavet fortrinsvis i Frontpage, men det er jo op til den fremtidige webmaster at anvende det program man selv finder mest hensigtsmæssigt.

Siden er hovedsagligt lavet i ASP, og der er tilknyttet nogle små moduler, herunder nyhedsrullen på forsiden

Administration af medlemsdelen og nyhedsrullen foregår via et lille admin program, således at opdateringer kan foretages on-line.

Arbejdet som webmaster består som udgangspunkt i vedligeholdelse og opdatering af siden og hjælp til de personer der har problemer med login osv.

Det er svært at sige hvor meget tid man skal forvente at bruge på hjemmesiden, idet der er perioder (uger) hvor der ikke rigtigt sker noget og til andre tider skal der måske lægges 2-3 timer om ugen.

Til orientering kan det oplyses at der ikke er problemer med lønnen, idet jobbet er ulønnet[8D]

Såfremt du har spørgsmål er du velkommen til et rette henvendelse til undertegnede og såfremt du er interesseret i at overtage jobbet som webmaster, skal du rette henvendelse til Kassemester Niels Bols

VH/Leif

PS Undertegnede har efter aftale med bestyrelsen indvilliget i at forsætte som webmaster året ud, med mindre der forinden findes en ny.

Ok, er det kassereren der sætter de små "velkommen til" på samt enabler / disabler dårlige betalere ?.

Er der lavet noget dokumentation om opsætningen / problemer der har været med forum (ud over en meget ustabil udbyder) ?.

MVH

Kommentar

Hej Peter

Som udgangspunkt er det Kassemester Niels der laver indlæggene på forsidens "nyhedsrulle", omend webmasteren selvfølgelig også har den mulighed.

Der forefindes ingen dokumentation, hverken i relation til opsætningen eller problemerne i Forum.

Problemerne er "bare" løst hen ad vejen...

VH/Leif

Kommentar

Ok, nu driver jeg jo en 30-40 websteder, som en del af mit arbejde, så et mere skulle vel ikke være problemet.

Så jeg siger gerne ja til udfordringen.

MVH

Kommentar

Besyrelsen er meget glade for at Peter vil overtage jobbet som webmaster. Det vil ske i løbet af efteråret.
          mvh kassereren.

Kommentar

Working...
          X