Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Gode råd

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Gode råd

Var det noget med en spalte hvor gode råd, tips og triks kan samles i stedet for nu hvor de ligger fordelt rundt omkring ??

Michael Sønke

Hej Michael
    Det kunne nok være en udemærket ide, jeg vil drøfte det med webmasteren.
    Bols

Kommentar

Hejsa!

Idéen med et forum som dette er vel bla., hvor anarkistisk det end kan lyde, at det er de enkelte medlemmer selv, der bygger det op. Og altså ikke nogen redakteur der vælger og vrager, bedømmer og vejer for og imod.

Selvfølgelig kan det være hensigtsmæssig med et minimum af struktur og derfor de forskellige emnegrupperinger. Det er så op til de enkelte brugeres egen disciplin at placere indlægene, hvor man synes de mest logisk hører hjemme.

For at lette overskueligheden senere hen er det jo rart hvis der vælges en sigende overskrift, når men starter en ny streng.

Endelig behøver man jo strengt taget ikke at starte en ny streng, hvis emnet allerede tidligere har været opppe. Selv om der måske ikke har været indlæg vedr. det pågældende emne i længere tid, kan man jo til stadighed godt knytte nye kommentarer til gamle indlæg.

Bliver det totalt umuligt at få bare nogenlunde overblik, ja så må vi jo gøre nogen tiltag for at bedre dette (en oprydning f.eks.), men principielt synes jeg dette forum skal være alle medlemmernes og altså frit og uredigeret.

Nå men - der er da vist heller ikke nogen, der har ment noget andet - tror jeg, det er nok bare mig der vrøvler igen...

Hilsen til alle XS'o'file fra

Peter....
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Hej

Jeg syntes at Forum er udemærket som det er nu. Er man inde på forum jævnligt kan man jo tjekke indlæg via datoerne, og der er på nuværende ikke er så mange strenge, så man ikke kan finde rundt.
        Det er som Peter skriver, op til de enkelte brugeres disiplin, at placere nye indlæg de "rigtige" steder, og sigende overskrifter på nye strenge

[] John

Kommentar

Working...
        X