Jeg syntes sgu det er en "hån" at uddele denne pris, man kunne sgu da opfinde en katgori som evt. hedder:"bedre held næste år" eller hva`med " et års forbrug af autosol", alt andet er sgu da bedre, jeg tør sgu da næsten ikke at møde op på træf, da jeg først lige har fået min xs nr. 2,( der gik sgu osse kun lige 20 år siden den første sølvgrå xsèr) den er sgu ikke i den stand som jeg gerne vil have, men ud at køre vil jeg sgu i år, vi ses,( det kan jo være jeg skulle tage en brugt lagen med, så kan jeg da dække svinet ned, så skulle jeg da være nogenlunden sikker på ikke at få denne særdeles "sjove" pris, selv om det er jo kun for tage lidt pis på folk at man gir denne pris, men jeg syntes aligevel at man "overpisser" lidt......vi ses, forhåbentlig...........Polle.
Annoncering
Klap sammen
No announcement yet.
Årets grimmeste xs 04 ... ?????
Klap sammen
X
-
Hej med Jer.
Har læst indlæggene om dette emne.
Det er sikkert sjovt for alle andre end den det går ud over.
Jeg er enig med Polle, og synes at man burde kunne finde en anden ikke så stødende "titel". Man skal kunne komme til træf og andet, uden at skulle være "nervøs" for at "blive hængt ud".
Med venlig hilsen
Taxi
Kommentar
-
nej nu må i lige... Det er da kun for sjov at den præmie gives. Vi kører jo 6½ fordi det er sjovt og vi kører til træf fordi det er sjovt .Det er da en prioritering om man gider bruge tid på at strampudse modellen eller man bare kører som den er. 6½eren er jo en af de få maskiner ligesom Nimmeren og MZ, der kan tåle at blive brugt uden at man skal skille den ad i tide og utide.Er du ligeglad med din kværns udseende til hverdag så kan du da også være ligeglad til træf og vær i stedet stolt af at den kan klare sig som den er. Jeg tror ikke der er så mange kandidater (og vindere) i denne kategori der vil få en depression over at vinde denne ære som der er kandidater der bliver skuffede over IKKE at vinde en af "pudsepræmierne". Det er da ikke noget at blive fornærmet over. P.S. er det ikke længe siden at der er nogen der har hørt fra Jørgen, der vandt sidste år???
Nold
Kommentar
-
Hej med Jer.
Vi mener som Nold !
Tag det for det sjov det er. Det vi har oplevet er, at det også kan være meget dril, dem der får denne præmie, kan også være nogen der har været lidt friske, og haft næsen lidt langt fremme.
I øvrigt mener vi ikke at Jørgens var den grimmeste sidste år.
Vi glæder os til træffet. [
]
[8D] Anita & John
Kommentar

Kommentar