Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Jeg kan ikke lade være med at følge med på ebay.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Jeg kan ikke lade være med at følge med på ebay.

Jeg synes stadig de går billigt.

Nu ved jeg hvad andre har brugt af tid og penge på at få maskinerne over i en flot stand. Selvfølgelig er der er tilfredsstillelse i selv at have gjort det. Men hold da op en dårlig forretning.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...:B:WNA:DE:1123

MVH

Hej Peter, jeg er ret enig med dig, sad selv de anden dag og kiggede på den xs du linker til. jeg syntes at den så rigtig fin ud, meeen til en pris på godt 20000. plus hjemfragt og afgift + syn og plader. så runder den hurtigt 30-35000. så inden man ser sig om er den hurtigt oppe i nærheden af de astronomiske beløb, som jeg ved at Andre har lagt i deres xsér. så det er ikke noget at ligge søvnløs om natten for :-)) der er sjældent god økonomi i ens hobbyer. Og desuden er billeder taknemmelige, man kan jo ikke se hvor mange gevinder der er spændt over eller hvor lav kompressionen er, det skal man sige til sig selv og så smile kærligt til den man selv har stående i garagen.

jeg håber at jeg ikke er den eneste der skal ud og nyde det dejlige solskin, på jegmåhaen.

Frank T

Kommentar

Oprindeligt indsendt af Frank T Se indlæg
      Hej Peter, jeg er ret enig med dig, sad selv de anden dag og kiggede på den xs du linker til. jeg syntes at den så rigtig fin ud, meeen til en pris på godt 20000. plus hjemfragt og afgift + syn og plader. så runder den hurtigt 30-35000. så inden man ser sig om er den hurtigt oppe i nærheden af de astronomiske beløb, som jeg ved at Andre har lagt i deres xsér. så det er ikke noget at ligge søvnløs om natten for :-)) der er sjældent god økonomi i ens hobbyer. Og desuden er billeder taknemmelige, man kan jo ikke se hvor mange gevinder der er spændt over eller hvor lav kompressionen er, det skal man sige til sig selv og så smile kærligt til den man selv har stående i garagen.

jeg håber at jeg ikke er den eneste der skal ud og nyde det dejlige solskin, på jegmåhaen.

Frank T

Fortvivl ikke, fordi I har set en XS til 20.000,00 kr. på Ebay. Afgiften på en XS ligger nok mellem 8.000,00 og 12.000,00 kr. MEN hvem siger man skal købe en XS i Tyskland. Forskellige typer motorcykler har hver deres pris i forskellige lande. Nogle er billigst i Frankrig, andre i Italien, England, Belgien og Tyskland, o.s.v. Men min erfaring siger at en XS generelt er billigst i Holland. Prøv at se på www.marktplaats.nl , gå ind under Motoren, og skriv XS 650, så får du måske julelys i øjenene? Her er cykler til 1000,00€, nogle til mere og andre til mindre. Du skal dog være klar over at det er lidt mere besværlig at importere fra Holland, da der skal laves udførselspapirer på motorkontoret, hvor du bl.a. skal vise pas. SÅ DET ER IKKE NOGET MAN GØR I EN WEEKEND, men Holland fortjener også besøg et par dage, men det kræver også at sælger er villig til at tage en fridag, for han/hun skal også med på motorkontoret, ( har selv importeret 2 cykler fra Holland).

MANSGAARD

Kommentar

marktplatz er en auktion på mange af varene lige som de andre. Så man skal lige holde et vågent øje.

Kommentar

Oprindeligt indsendt af PeterR Se indlæg
          marktplatz er en auktion på mange af varene lige som de andre. Så man skal lige holde et vågent øje.

Det er ikke en auktion ligesom Ebay, idet der som regel står en pris, og så starter nogen med at byde lavere. Man kan altid kontakte sælger direkte, og spørge ham om prisen, og så afslutte handlen når man er enig. Der er ikke noget med salær.

MANSGAARD

Kommentar

Working...
          X