Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Dødsfald i klubben

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Dødsfald i klubben

Ove Keldsen fra Osted mellem Ringsted og Roskilde, er efter 2 måneders sygdom, er netop død af kræft, Ove blev 72 år.
    Oves søn Ole, fortalte mig, hvordan Ove har haft, stor glæde af at køre med i Yamaha XS 650 klubben, Ove var meget glad for at deltage i det årlige træf, alle der har truffet Ove vil bemærke, hvordan han hyggede sig, og en af de først ting der skulle klares var piben, der blev tændt, herefter kunne han godt fortælle om de helt specielle ting, der var lavet på motorcyklen, Bla. var der sissybaren, som han selv havde fremstillet til god støtte for ryggen, der sammen med fremrykket sættet gav en god og afslappet kørestilling.
    Ære være Oves minde.

Begravelsen finder sted onsdag 21. november kl. 13 fra Osted kirke
    Jeg skal hilse fra Ole, at vi der kan komme, er meget velkommende til at deltage i kirken
    Og til kaffe bag efter (det vil have glædet Ove)
    jeg bestiller en bårebuket på klubbens vegne, og køre 12.30 fra Ringsted Motor

Med venlig hilsen

Papa
    Last edited by PAPA; 15-11-2007, 20:19.

R.i.p.

Som vi husker klubbens alderspræsident 'gamle' Ove. Med sin XS'er - On the road. Stabil og aktiv til det sidste. Ære være hans minde.

Peter...
    Tilføjede filer
    Last edited by klentz; 15-11-2007, 22:27.
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Farvel til Ove...

Så fik vi taget behørigt afsked med Ove og det var tydeligt, at han var særdeles vellidt...ikke "kun" af sine allerallernærmeste, men osse af en lang række andre !
      Jeg vil ikke påstå at jeg kendte Ove, langtfra...men een ting ved jeg, nemlig...at når Ove stillede et spørgsmål,...så interesserede han sig oprigtigt for svaret.

Hils derude...

Kommentar

Working...
      X