Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Sømblokken

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Sømblokken

På fredag holder vi svendegilde for min søn, der bliver tømrer.
    Så skal vi selvfølgelig spille sømblok.
    Mne jeg er ikke helt stiv (undskyld) i reglerne,
    er der ikke lige een der vil skrive reglerne ned til mig ?
    tak.

Nold

Howdy Nold

Hvorfor ikke spørge taberen...[^], som måske ikke har forstået en s...[?]

Hør nu her, gl. jas:

Deltagerne udstyres med et, ikke uanseligt, søm[], som de placerer indenfor egen rækkevidde på blokken.
    ([]jeg tillader mig at gå ud fra, at du ved at der også er en hammer involveret)
    I første runde må der "kun" slås på eget søm...[]hvis man da ellers kan ramme...!!!
    Nu går den vilde jagt så ind[}]. Du må slå på lige det søm du har lyst til fra den plads du har, ikke noget med at rende om på den anden side, for at nå fjenden...[!]
    Første søm i blokken betaler for sømmene og sidste søm i blokken giver sprutten[^]
    Sømmet er i, når du ikke kan høre det ved at glide hammeren over stedet hvor det er klasket i...[]

Det er hvad min sparsomme hukommelse, udover smerten på bankbogen, kan bidrage med[B)]

Ha´ nu et godt gilde og gør ikke noget jeg ikke kunne finde på...[]

Anders, Frederikssund

Kommentar

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Originally posted by Anders

Ha´ nu et godt gilde og gør ikke noget jeg ikke kunne finde på...[]

Anders, Frederikssund
      <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Det sætter vist ingen begrænsninger af betydning [)]

VH/Leif

Kommentar

hej Anders

Tak for hjælpen, det var nogenlunde sådan jeg huskede det, men det er ikke altid man husker så meget bagefter... Det var ihvertfald et godt gilde....såvidt jeg husker...øøh?

Nold

Kommentar

Working...
        X