Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Ud med hånden!

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Ud med hånden!

Hej venner!

Er det bare mig som er blind, eller kniber det generelt med at motorcyklister hilser på hinanden ved forbikørsel?
    Jeg mener at de seneste par år har haft en negativ tendens, gad vide om de unge gutter/inder er bange for at slippe grebet...

Lasse [^]

Hej Lasse.

Jeg tror, at det dels skyldes den meget hårde vinter, som har efterladt rigtig mange huller i kørebanerne. Og det er alle steder. Dels kan det måske også skyldes, at det kæmpe boom i salget af motorcykler må have medført mange nye cyklister. Og så er der alle de satans bilister. Jeg har allerede været ved at blive "klippet" to gange. Og så mange køredage har der ikke været endnu. Så der er nok rigeligt, at se efter ude på vejene. Tror du ikke bare, at du er løbet ind i nogle af de der gutter på Harley som kører med hænderne limet til styret?

Kenneth [8D][8D][8D]

Kommentar

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Originally posted by kenneth

Tror du ikke bare, at du er løbet ind i nogle af de der gutter på Harley som kører med hænderne limet til styret?

Kenneth [8D][8D][8D]
      <hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

Der er jo en grund til at dem der kører ****** ikke hilser....Det vil jo svare til at prøve at køre en trillebør med en hånd []

Kommentar

Sjovt at støde på denne holdning i en klub for special cykler.
        Men at flere ikke hilser i dag skyldes nok at der er så mange nye uvidende og at der er kommet rigtigt mange knallerter der ligner, så uvidenhed er skyld i meget, nøjagtigt som de mc,ister der skråsikkert kan berette om de der snoppede Harley kørere der ikke hilser på andre.
        Ud over min interesse for alle typer mc,ere så er jeg også en af de der HD ejere.
        Jeg kan ikke svare for alle 5000 medlemmer i DK men som næstformand på Fyn med 440 medlemmer, kan jeg komme med en sensationel afsløring, den generelle holdning blandt HD kørere er at en mc er en MC uanset oprindelsen, vi er i 2006 venner og ikke som det så ud for 20 år siden, HD ejere føler sig ikke finere en alle andre, så kig i egen andegård, Janteloven eksisterer stadig i bedste velgående.
        Personligt har jeg mødt en del der sabler HD,ere og deres ejere ned for åbent tæppe, for derefter at spørge om ikke det var muligt at få en tur !!!!!!!!!!!!

MCH
        Finn H

MVH
        Finn Hjorth

Kommentar

Hej!

Er fuldstændig enig i ovenstående indlæg.

Jeg erfarer at den (HD-vitsen) kører som en uskyldig joke blandt 'nogle Honda kørere' og håber og tror også at det er tilfældet her (det er bare ikke lige tiden og stedet).

Der er afsat masser af plads på web'en til diverse perfide indlæg og personangreb. Lad os endelig holde vores spalter fri for indlæg, der kan opfattes fornærmende, især på personer der ikke kan forsvare sig (jeg mener her i forummet).

Jeg mener iøvrigt at webmaster bør gribe ind snarest og udøve behørig sensur over for den slags.

Mvh Peter...
          'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Originally posted by klentz

Jeg mener iøvrigt at webmaster bør gribe ind snarest og udøve behørig sensur over for den slags.

Mvh Peter...

Jeg er selvfølgelig fuldstændig enig med Peter.... Der bør øjeblikkeligt sættes en stopper for en hver form for humor i dette forum. I konsekvens heraf har jeg nu redigeret det "uartige" indlæg og må henstille til at der i fremtiden ikke skrives nogen form for humoristiske, racistiske, sexuelle og lign. indlæg i forum.

Leif

Webmaster

Kommentar

Godt Leif! Sådan skal dén skæres![] Ellers varer det ikke længe før nogen lægger satiriske tegninger af motorcyklister af flere forskellige mærker op på siden og så er der jo ikke langt til afbrændinger af rygmærker[:0] og plyndring af klubhuse,[B)],,,,,,,nå ja forhåbentligt ikke[xx(].
              Som et oplæg til forsoning mellem H..... kørere og Y..... kørere må jeg foreslå det gamle ordsprog vi alle kan være enige om:

Hellere se sin søster i et horehus end sin bror på en Honda...[}]

(Og så har han ikke engang drukket!)[)]

Glædelig forsommer![][][]

Nold

Kommentar

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Originally posted by Nold

Som et oplæg til forsoning mellem H..... kørere og Y..... kørere må jeg foreslå det gamle ordsprog vi alle kan være enige om:

Hellere se sin søster i et horehus end sin bror på en Honda...[}]

Nold, for helvede...............[]

Du lægger ABSOLUT ikke op til forsoning. Er det gået din næse fuldstændig forbi at jeg har anskaffet mig en Honda VFR800.[!]

Kommentar

Hej Leif!

Det behøver du da hverken at undskylde eller skamme dig over. Der er som bekendt nogen ting her i livet, vi ikke selv er herre over. Det kan jo ske for enhver, at man med alderen udvikler lidt bløde håndled (og der ligger ikke noget eksplisit seksuelt nedsættende heri), og hvis man så stadig gerne vil lidt ud at køre...ja, jeg forstår dig så udmærket, og kan således kun opmuntre dig til at fortsætte, og husk på at hvide fingre bliver først rigtig sur sovs, når man heller ikke længere kan holde på de grønne rør (med eller uden gashåndtag) (for slet ikke at tale om at slå søm i). Så husk (i dit tilfælde må vi bære over med det, nu vi ved hvor galt det er fat): begge hænder på styret!

Med ønsket om god bedring, håber jeg du bliver rask nok til at vi kan ses endnu en gang på årets træf (vi skal nok være behjælpelige med at skubbe dig lidt rundt og med at knappe op (hvor det nu bliver nødvendigt)).

Mvh
                  Peter...

P.S.: Håber ikke jeg har overtrådt regler eller forbrudt mig mod moralkodeks. Det har i hvert fald ikke været tilsigtet.
                  'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

DET ER FANNEME IKKE NEMT DET HER! Med frygt for mit liv ved at blive overfaldet i en mørk gyde af bestyrelsen fra Dansk Veteranknallertklub Prøver jeg igen at finde noget vi kan samles om: Kan i allesammen huske da vi var til Roskilde Festival i -72 og Kim larsen sluttede et velkendt nummer af med

Det var Inga
                    Og Katinka
                    Grimme Elo
                    På sin Velo

Åhh, Har, har,har!

Jeg fortsætter gerne til Træffet
                    men så må der nok nogle af dem med gashåndtag til før jeg tør...
                    Er det bovlamt nok?

Nold igen

PS Leif, på ære, jeg vidste altså ikke du havde en søster...

Kommentar

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Originally posted by Nold

PS Leif, på ære, jeg vidste altså ikke du havde en søster...

Nold..... Jeg har skam 2 søstre.

De har fået tilsendt et link til dit indlæg, samt din adresse.... Du hører fra dem [}]

Kommentar

IHH Altså []
                        Det var virkeligt ikke for at skabe intern uro at jeg skrev det indlæg og nej jeg er ikke en sur gammel tante, jeg komenterede bare det som startede som et serøst spørgsmål fra Frausig.
                        Helt rigtigt gættet så kan jeg godt tåle en joke[] men desværre er det jo ikke kun en joke men derimod er det desværre en gængs holdning som er så ukorrekt som den næsten kan være.
                        Det var såmænd heller ikke så meget de enkelte udtalelser men mere, "de der harley kørere hvor hænderne er klistret fast til styret.
                        Men nok om det, i er alle hjerteligt velkomne til at joke med mig hvis i møder mig på min gamle Jern hest ude i landet, jeg er bare sådan indrettet at jeg til enhver tid stejler når nogen bliver skudt i skoene at han eller hun er snoppet, især når det ikke er rigtigt.
                        Hvis i møder en lille tyk mand på en sort Harley der vifter med arme og ben så er det nok mig.
                        Fortsat rigtig god sommer.

PS: i er forresten meget velkomne til at besøge HD klubben på fyn d.1.juli i år der har vi åbent hus fra kl 12,00, Kertemindevejen 38 i Marslev på Fyn, her kommer der alle typer cykler og se selv det er ret hyggeligt.

MVH
                        Finn Hjorth

Kommentar

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote">Originally posted by klentz

Hej Leif!

Det behøver du da hverken at undskylde eller skamme dig over. Der er som bekendt nogen ting her i livet, vi ikke selv er herre over. Det kan jo ske for enhver, at man med alderen udvikler lidt bløde håndled (og der ligger ikke noget eksplisit seksuelt nedsættende heri), og hvis man så stadig gerne vil lidt ud at køre...ja, jeg forstår dig så udmærket, og kan således kun opmuntre dig til at fortsætte, og husk på at hvide fingre bliver først rigtig sur sovs, når man heller ikke længere kan holde på de grønne rør (med eller uden gashåndtag) (for slet ikke at tale om at slå søm i). Så husk (i dit tilfælde må vi bære over med det, nu vi ved hvor galt det er fat): begge hænder på styret!

Med ønsket om god bedring, håber jeg du bliver rask nok til at vi kan ses endnu en gang på årets træf (vi skal nok være behjælpelige med at skubbe dig lidt rundt og med at knappe op (hvor det nu bliver nødvendigt)).

Mvh
                          Peter...

P.S.: Håber ikke jeg har overtrådt regler eller forbrudt mig mod moralkodeks. Det har i hvert fald ikke været tilsigtet.

Bare rolig Peter...Jeg kommer til træffet på pladevibratoren (LÆS: Yamaha XS 650)

Og det glæder mig at du vil hjælpe lidt til med både at knappe de grønne op og knappe op igen når jeg skal af med dem igen. Specielt det sidste er jo noget som os der kører Honda godt kan li' []

PS Ved endnu en gennemlæsning af dit indlæg har jeg konstateret at du hele 5 gange har overtrådt det nye moralkodeks. Men det kan du betale dig fra på træffet ( OG NEJ....ikke i naturalieydelser !)

Kommentar

Finn H skrev:
                            PS: i er forresten meget velkomne til at besøge HD klubben på fyn d.1.juli i år der har vi åbent hus fra kl 12,00, Kertemindevejen 38 i Marslev på Fyn, her kommer der alle typer cykler og se selv det er ret hyggeligt.

Se det var jo et oplagt pitstop[], At falde indenom og sparke lidt dæk og snuse til en fadbamse [] på vejen til årstræffet i XS klubben! [][] Selvom jeg bor på Lorteøen overvejer jeg at slå et smut forbi![8D]

Og til Dig Finn: NÅÅDE![:0] TO søstre er for hårde odds.[B)] Jeg har forespurgt Naser Khader om et par gode råd til truede personer, han så meget betænkelig ud.
                            Her er måske forklaringen på dine tics...?[xx(]

Nold (anonymt medlem, Hemmelig adresse)

Kommentar

Og til Dig Finn: NÅÅDE![:0] TO søstre er for hårde odds.[B)] Jeg har forespurgt Naser Khader om et par gode råd til truede personer, han så meget betænkelig ud.
                              Her er måske forklaringen på dine tics...?[xx(]

Nold (anonymt medlem, Hemmelig adresse)

Øhhhhhhh Er det mig du kalder Finn ?????[]

VH/Leif

Kommentar

Working...
                              X