Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Sponsor for YAMAHA xs2 søges

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Sponsor for YAMAHA xs2 søges

For 14 dage siden var jeg på Padborg Park for at se MC race. Der ser jeg en pæn ældre herre på en YAMAHA xs2 fra 1972, og jeg blev noget imponeret, da han fyrede den af ned af langsiden. Så jeg gik ned i ryttergården og kom i snak med ham. Han hedder Teddy Schultz og har selv tunet og bygget maskinen om til race, meget flot arbejde.
    Jeg spurgte om alt muligt om maskinen og om han havde en sponsor? Nej det havde han ikke.
    Hvad med at YAMAHA XS 650 clubben sponserede et sæt dæk?
    Jo tak det ville han gerne, til gengæld ville han gøre reklame for clubben, ved at køre med vores mærker på tank og kåbe.
    Jeg kunne tænke mig at invitere Teddy og hans fantastiske maskine til vores FANTASTISKE TRÆF.
    Hvor vi kunne overrække dækkene, hylde ham (klapsalver) sætte vores mærke på Tank og kåbe. (og selvfølgelig beundre maskinen)
    Måske det var en god ide at kontakte PAPA og høre om han vil være medsponser.
    Hvis ovenstående har klubbens og medlemmernes interesse arbejder jeg gerne videre med at kontakte de forskellige.
    Jeg kan kontaktes på 23290912 eller 74627525 eller jpbranderup@hotmail.com

Mvh: jønne

http://forum.xs650.dk/showthread.php...igtig-TT-racer
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

Kommentar

Sponsor

Hej
      jeg syntes Jønne har fat på noget rigtigt.
      Har kikket lidt i vedtægter og ide grundlag for klubben.
      Vi kunne vel godt som klub sponsorere et mindre beløb,og et par t- shorts, en buff.
      Som gave kort til Ringsted motor , så falder der forhåbentlig noget mere af til pappa.

Men for at komme videre , Jønne kunne stille forslag til general forsamling - skriftligt indsendt inden,
      der kan ikke besluttes noget under evt.
      Men ja jeg bakker op det er et godt udstillings vindue, for klubben .

Højt skum Ulrik

Kommentar

Sponsor for YAMAHA xs2 søges

Jeg vil hermed foreslå at mit forslag tages op på dette års genneralforsamling.

Mvh: Jønne Branderup

Kommentar

Working...
        X