Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

ølholder

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• ølholder

Hej jeg har set en ølholder på nettet er der nogen der ved om Ringsted motor har dem og til hvad pris?
    Høje parader og lav profil
    Ulrik
    http://www.mac-pac.org/temp/beer1.html

Findes den kun i modellen til to forlygter?
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

De er alt for dyre i danmark, du bor så tæt på den tyske grænse, prøv der.

De laver dem også til mænd har jeg set i Thailand .

Nogen der kender til de der flotte perlekæder.

Kommentar

Hvem sagde, at man skulle være kold i r*ven, for at kunne servere en veltempereret pils?

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

gad vide om hvad styrke hun bruger i briller eller om det evt er solbriller ?

Kommentar

Ja, det er godt nok no'en store linser!

Kommentar

ølholder

Jo selvfølgelig har per en ølholder næsten magen til den viste. Vi har bare ikke fået lov at se den endnu.

Kommentar

anden model

Øl holderen er også set i en let modificeret version, til alle selvbyggere.
                omend jeg tror det må være photoshop og ikke i en motor shop ombygningen er foregået.
                http://www.i-bmw.com/showthread.php?p=223096
                høje parader og lav profil
                Ulrik

Kommentar

Working...
                X