Vigtigt. Forum er åbent for, at man kan læse alt, dog ikke dokumenter vedrørende klubben. Du skal være medlem af klubben, hvis du skal skrive på /oprette emner. Når du har fået medlemsnummer kan du oprette dig
her. Se forsiden mht. at melde dig ind. Link til indmeldelses information.
Årrr, den var fin, jeg så den ikke engang komme.
Liv i siden eller liv i kludene, det er ligemeget, det var ligefør jeg tabte
min smokarve ned i karfen!
tak for de fede billeder, Claus! det ses tydeligt at hverken Anders nifinger eller Jørgen behøver at føle sig alene. Her er ihvertfald inspiration til vinterens (eller de næste vintres) skruerier!
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
Nej Klentz altså! Din gamle gris! Hun står da godt nok så smukt og stritter med sin lille pariserrøv, men det er altså ikke kun udseendet, det kommer an på! Hvis hun ikke kan finde ud at tage godt fat i gashåndtaget eller lægge den rigtigt ind i kurverne, når nu bagenden er gjort stiv, går det jo galt en dag! Men det kan man jo ikke se på et billede. Fiks lille sag, den der hun har mellem benene også, den virker lissom bekendt, selvom der mangler noget...
Nold
Rutsjebanekusk, Shit Island
( nå, ja, jeg fik lige nyt job: ikke mere bus, nu er jeg lokofører på metroen. Skal desværre også pushe girokort ind imellem...)
Nåå, jeg synes nu, hun ser ud til at have et godt fast greb om rullen. Ser ellers godt ud på den tekniske side også, lige bortset fra den tank, der ligner noget jeg så til storskrald forleden (eller var det småt brandbart?).
Chauffør på den førerløse, hmm - lyder da som et forholdsvis ustressende job.
Peter...
'Best thing I ever rode.'Kenny Roberts.
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
Ja så er sagen vist opklaret. Jeg kom lige i tanker om engang i 80erne, der stod en gammel, rusten MZ 150 uden nummerplader på en parkeringsplads hvor jeg boede. Pludselig en dag var tanken væk. Det har jeg altid undret mig over. Nu er den altså dukket op igen...
Der Kommisar
Ridder af den lille hvide hudorm.
(den officielle stillingsbetegnelse er stivert..)
Kommentar