Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Advarsel mod kopi af Den Røde Madkasse

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Advarsel mod kopi af Den Røde Madkasse

Fødevarekontrollen har netop udsendt en advarsel mod den røde madkasse. Der er tale om en kopi af den, fra vores barndom så velkendte, klassiske røde madkasse. Blot er den ikke som den originale i gedigen metallisk udførelse, men fremstillet i et nymodens plastmateriale.
    En stikprøvekontrol har imidlertid afsløret, at indholdet af blødgørende phthalater er langt over den tilladte grænseværdi. Således vil regelmæssig brug med stor sandsynlighed give varige kromosomforandringer, nedsat fertilitet samt afvigende seksuel adfærd.
    Skulle et enkelt frafaldent medlem ved et uheld være kommet i besiddelse af ovennævnte nyere plasticmadkasse (gælder ikke den originale af metal), må han/hun ikke smide den ud sammen med den normale dagrenovation, ej heller må den anvendes som opfyldning ved havne- og vejbyggeri, men den skal derimod uopholdeligt indleveres til kommunekemi eller alternativt afleveres på en godkendt deponeringsplads for miljøfarligt affald.
    Tilføjede filer
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Hva' satan er det for en lækker kværn du har fundet der, Peter ?

Eller måske er det ikke helt er den røde du tænder på.... det er nok snarere fyren der står ved den Men pyt ....hver sin smag.

Jeg napper kværnen.... Du napper fyren .....

Men det er jo tankevækkende at man på de der nymodens "madkasser" har fundet ud af at man ikke behøver at lave alt af gamle jernbaneskinner, så man faktsik kan holde vægten lidt nede, samtidig med at man laver det af ting som ikke ruster. Ulempen er jo så at man med samme vægt som en XS650 kan lave en maskine som går 250 km/t i timen som en sveske og ryger fra 0-100 på godt 3 sek. Det er jo selvfølgelig rigtig skidt, efter at de er begyndt at klippe i "styrebrevet"
    En anden ulempe ved sådan en VFR800 er jo at man desværre ikke kan gå og rode ved den hele tiden, for den fejler jo aldrig noget

Derfor har jeg selvfølgelig beholdt min gamle XS650 som jeg nu har ejet i 18 år og har opbygget et kærligt forhold til
    Den kan man jo til gengæld gå og rode med i al evighed, idet den jo altid har lidt småskavanker. Men for at understrege min gamle kærlighed til XS'eren kan jeg fortælle dig at jeg er ved at være færdig med at bygge et nyt hjem til XS'eren i form af et nyt "skrueskur" hvor jeg kan gå og nusse om den.

Men helt ærligt....... når der skal rykkes lidt, og min sparsomme hårpagt skal have lidt luft....Ja så snupper jeg sgu VFR'eren.

Andre dage hvor jeg skal nyde nostagien og virkelig mærke hvordan det var i gamle dage, da Klentz var ung, ja så starter jeg "pladevibratoren" ( LÆS:XS'eren) og kører en tur.

De bedste hilsner til alle, både tykke og smalle ....

Leif

Kommentar

Working...
    X