Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Bekymringer

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• Bekymringer

Jeg har virkelig brug for et godt råd, før jeg tager den afgørende beslutning.

Jeg har nu i nogen tid mistænkt min kone for at træde lidt ved siden af.
    Det er de sædvanlige tegn. Telefonen ringer, men hvis jeg tager den, bliver den straks lagt på i den anden ende. Hun er også begyndt at gå meget ud med veninderne på det sidste. Når jeg så spørger, om hvem hun har været sammen med, svarer hun altid: ”Det er bare nogen fra arbejdet, du kender dem alligevel ikke”.

Jeg holder mig tit vågen for at holde udkig efter hendes taxa. Men hun kommer altid gående, selv om jeg kan høre en bil køre væk, som om hun var stået af lige rundt om hjørnet. Hvorfor? Måske tog hun slet ikke en taxa.

Engang da jeg samlede hendes mobil op bare for at se hvad klokken var, gik hun fuldstændig amok og råbte og skreg, at jeg aldrig nogensinde skulle røre hendes mobil igen, og hvorfor jeg altid kontrollerede hende i hoved og røv.

Nå, men til sagen. Jeg har i øvrigt aldrig rigtigt bragt emnet på bane over for hende. Inderst inde tror jeg, at jeg måske bare ikke ønsker at kende sandheden. Men i går aftes tog hun igen i byen, og jeg besluttede mig så til virkelig at trænge til bunds i sagen. Jeg bestemte mig for at parkere min XS650 lige ved siden af indkørslen og så gemme mig bag den, så jeg kunne få et rigtig godt udsyn til gaden, når hun kom hjem.

Det var netop i det øjeblik, mens jeg krøb sammen på lur bag min XS’er, at jeg bemærkede, at det var som om der dryppede lidt olie fra det ene ventildæksel på motoren. Og nu er det, jeg har brug for jeres råd og ekspertise. Er dette noget, jeg kan fixe selv, eller skal jeg tage den til mekanikeren.

På forhånd tak
    Det bekymrede medlem
    Last edited by klentz; 06-04-2007, 6:45.
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
    Jeg har virkelig brug for et godt råd, før jeg tager den afgørende beslutning.

Jeg har nu i nogen tid mistænkt min kone for at træde lidt ved siden af.
    Det er de sædvanlige tegn. Telefonen ringer, men hvis jeg tager den, bliver den straks lagt på i den anden ende. Hun er også begyndt at gå meget ud med veninderne på det sidste. Når jeg så spørger, om hvem hun har været sammen med, svarer hun altid: ”Det er bare nogen fra arbejdet, du kender dem alligevel ikke”.

Jeg holder mig tit vågen for at holde udkig efter hendes taxa. Men hun kommer altid gående, selv om jeg kan høre en bil køre væk, som om hun var stået af lige rundt om hjørnet. Hvorfor? Måske tog hun slet ikke en taxa.

Engang da jeg samlede hendes mobil op bare for at se hvad klokken var, gik hun fuldstændig amok og råbte og skreg, at jeg aldrig nogensinde skulle røre hendes mobil igen, og hvorfor jeg altid kontrollerede hende i hoved og røv.

Nå, men til sagen. Jeg har i øvrigt aldrig rigtigt bragt emnet på bane over for hende. Inderst inde tror jeg, at jeg måske bare ikke ønsker at kende sandheden. Men i går aftes tog hun igen i byen, og jeg besluttede mig så til virkelig at trænge til bunds i sagen. Jeg bestemte mig for at parkere min XS650 lige ved siden af indkørslen og så gemme mig bag den, så jeg kunne få et rigtig godt udsyn til gaden, når hun kom hjem.

Det var netop i det øjeblik, mens jeg krøb sammen på lur bag min XS’er, at jeg bemærkede, at det var som om der dryppede lidt olie fra det ene ventildæksel på motoren. Og nu er det jeg har brug for jeres råd og ekspertise. Er dette noget jeg kan fixe selv, eller skal jeg tage den til mekanikeren.

På forhånd tak
    Det bekymrede medlem
    uha uha!
    Ja, det lyder meget alvorligt. Jeg ville straks flå ventildækslet af for at se om pakningen var utæt. Og i givet fald få den udskiftet. Hvis det ikke er tilfældet er der kun den tunge vej til den dyre mekaniker.

Med hensyn til din kone: ja, også her er der for mig at se kun een udvej: Ta' tyren ved hornene og stil hende stolen for døren: Enten er det dig hun skal ære og pleje hele dagen med med mad , drikke og kærlig omsorg OG sex når du befaler det (ca. 6 gange i døgnet). Og ellers tage sig af børn, vasketøj og madlavning uden at kny.
    Ellers ville jeg se mig om efter en eller anden anden hobby som leder tankerne andre stedér hen som f.eks.: AT samle på frimærker fra forrige århundrede fra Indien uden vandmærke, dådyrenes parrigsleg i skov tykningen i Hareskoven om foråret eller "Hvordan-bager -jeg-de-bedste-score-boller".
    Held og lykke på din vej...
    Med venlig hilsen Dr. Lummerkrog....
    Last edited by kenneth; 05-04-2007, 21:44.

Kommentar

Uha, ja du har et stort problem som nok ingen vil bytte med.
      Som pædagog kender jeg til det, er det noget man selv kan klare eller ej?
      Jeg selv havde nøjagtigt samme problem for nogle dage og spurgte en professionel om råd. Jeg kan så berolige dig, han sagde at det ikke var det store problem, en ny pakning til ventildækslene koster kun 15,-dkr og jeg kunne selv skifte den.

TIl dine kvindeproblemer kan jeg sige følgende:

Det er muligt at opgradere kvinder på niveau kæreste 1.0 til kæreste 2.0 og 3.0
      I mange tilfælde er det enda muligt at opgradere dem op til 10.0 og højere.
      Skulle en af disse opgraderinger ikke være optimalt, kan man oftest gå tilbage til en forudgående version.

Skulle du i en påvirket tilstand have opgraderet din kæreste X.0 til kone 1.0 så kan det ikke lade sig gøre at nedgradere igen, med mindre du tager høje omkostninger i køb. I dette tilfælde kan du så starte med kæreste 1.0 bagefter igen.

Du ved jo nok hvorfor kvinder skal stå foran komfuret?
      Det er fordi der ikke er plads bagved!!!

Held og lykke fremover

Jan
      ============================
      Loud pipes save lives!

============================

Kommentar

Working...
      X