![]() |
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej
vil bare sige at det er spild af tid og forsøge at lægge billeder ind i sin profil og dele dem med andre...... nu har jeg forsøgt gentagne gange uden held.... kan sgu ikke forstå det, mine billeder er i angivne størrelser 800x600 og max 166kb. Så det må simpelthen være på server siden det fejler, syntes også som jeg har skrevet før, at det er underligt at man ikke kan få lov til og slette sine billeder på serveren igen, det må da til sidst bruge en masse unødig plads til de billeder der alligevel ikke kan vises på ens profil....... mvh lars |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg beklager Lars, det at drive stedet er for mig et hobbyprojekt, som jeg tager når tiden er til det, i starten kostede det min nattesøvn, det gør det ikke mere, det hviler lidt i sig selv.
For ca. 2 år siden lagde jeg siden om så man kunne bytte rundt på cellerne og teksterne, her var en masse strikkeri i koden bag siden, den blev lavet helt om. Siden hen er der vel kommet 5 ny brugere til der har lavet profiler (det er ikke mange), så jeg har ikke så meget at fejlsøge på. Microsofts måde at lave upload af filer krævede en ekstra parametre som fortalte systemet lidt om max billedstørrelse, denne har jeg skruet op til max størrelse. Jeg har ligeledes løbet alt min kode igennem og lavet noget af den mere smart (jeg indrømmer ikke gerne, men der var også en fejl...). Så jeg syntes du skal prøve igen. Jeg holder øje med dig på den gode måde. MVH - Peter webmaster som har masser af tid til at programmere, i stedet for at ræse, da der er en odder der syntes at min nummerplade plassede bedre på hans maskine end på min. |
|
|
|||
|
|||
|
okay peter jeg forsøger igen.....
|
|
|
|||
|
|||
|
WEEEEEE......
jeg tager sgu hatten af (hvis jeg nu gik med en) for dig peter, ved ikke helt hvad du har lavet men det virker vist nu....... tusinde tak for din tid med og løse problemet..... |
|
|
|||
|
|||
|
Og tak til jer, de 2 sidst oprettede profiler sidder lige i skabet.
Find lige et billede af dig selv lars til ident billedet i venstre øverste hjørne. |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg syntes også at jeg har problemer med at lægge billeder ind ???
Nu har jeg prøvet med både billeder af Harleyen, VFR800'eren, Suzuki 650'eren og den lille VF400..... Intet hjælper ![]() Nå... Spøg tilside... Det er godt at høre at den "nye" webmaster får løst problemerne. God vind til alle |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Leif, problemet med dine billeder er at systemet vil detektere dem som værende udfra kommende trusler/virus.
Nå men godt at høre fra dig. Var det ikke en Honda 750/800 du havde, havde en ide om at alle web administative folk her i klubben skulle have sådan en. Du må da gerne ligge billeder ind, de kommer bare ikke med i forside galleriet. Jo mere liv i siden jo bedre. Den er jo mere eller mindre i hi om sommeren. MVH - peter |
|
|
||||
|
||||
|
Jow.... Min VFR800 fik jeg jo af XS-klubben for at udføre jobbet som webmaster. Det kan da undre mig hvis du ikke har fået lov at købe en for klubben midler endnu. Tag omgående fat i kassereren
Alle ved da hvor stort et arbejde det er at være webmaster. |
|
|
||||
|
||||
|
Det er sgu da rigtig god stil at opkalde sin søn efter en rigtig motorcykel, godt gået Frederik.
Jeg kan ike lade være med at tænke på¨hvis Joacim og Alexandra havde gjort det samme om Hoysung havde været et større mærke i Danmark. Høje parade og lav profil Ulrik |
|
|
||||
|
||||
|
Garagehørm
|
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|