![]() |
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
...åbner Bakken!
Husk det nu! Nold Nu med forårsfornemmelser! |
|
|
||||
|
||||
|
Yes, Bakken åbnede...og mellem alle de andre var det ikke XS som stak op, men rigtig mange, mange mc´er med pilot. Et fint "træf" hvor det er svært at skelne mellem alt hvad der var mødt op. Der var, så galt, nogen som imiterede kokkens maskinpark...
Zez vel til træf i grænseområdet...? |
|
|
||||
|
||||
|
Nå, hvad blev det til? Var der nogen der repræsenterede på værdig vis? Vi hører vel noget når I er blevet ædru.
|
||||
|
||||
|
Ikke...?
|
|
|
||||
|
||||
|
Arr, han er vel lovligt undskyldt, der er jo længere fra Bakken til Svendborg end til Ganløse?
Nold Og jeg svarer først nu fordi broen var oppe! |
|
|
|||
|
|||
|
Hej drenge. Jeg håber at nogle af jer nåede at komme på bakken til åbningen. Desværre havde jeg ikke selv muligheden - men det må have været total OK med det vejr.
Håber at vi snart skal ud og køre en lille tur her øst på. Hvad siger i???? P.S håber der kommer billeder fra bakkeåbningen... God påske til alle Vi ses
|
|||
|
|||
|
Halløj derude!
Var med til Bakkeåbningen sammen med de 4000 andre mc tosser. Vejret var jo perfekt. Men men jeg har en tilståelse. Turen foregik på konens vandkølede cb 500. Dels er xs'ern ikke helt klar endnu og dels bekymrer den meget langsomme kørsel til efter Hellerup mig. Der var også i år flere som måtte opgive. Værste eksempel var en bambusraket som nåede 100 meter ned af Nørrebrogade, så var det slut. Så kun en xs'er lige omkring Tuborg, en grå med sort/hvid tern stribe på tank og dæksler. Nogen fra klubben? Er der nogen af jer som har erfaring med en sådan meget langsom kørsel over et længare stræk. Hvordan med kølingen? Jeg mener den får jo ikke meget luft ved gå hastighed. Så jeg ved ikke om det er værd at satse på en eventuel bakkelukning på min xs'er. På den anden side så jeg både Triumph, BSA og Nimbus som var adskellige år ældre end xs'ern, så det kan jo lade sig gøre. Ellers en god tur, vejret viste sig fra sin bedste side. Kenneth |
![]() |
| Emne værktøjer | |
| Visningsmåde | |
|
|