Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

nogen der har erfaringer med dragpipes på deres XS?

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • nogen der har erfaringer med dragpipes på deres XS?

    Jeg overvejer et sæt dragpipes på min xs - men vil lige høre om
    der er nogen af jer der har erfaringer med den - smider i nogle "bafflers" i eller er der "bare" fri gennemstrøming ...

    // schioler
    / ---

    “It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.” Mark Twain

  • #2
    Hørt!

    Det er et spørgsmål om hvor tæt på dine naboer bor!
    Og om du har tendens til tinnitus.
    "De har ringet til dansk tinnitus forening, kontoret er desværre ikke åbent lige nu men indtal Deres besked efter tonen...BIIIIIIIIIIIIIIP!

    Nold
    i et kådt øjeblik

    Kommentar


    • #3
      ja måske du har ret i at det bliver for voldsomt..
      har en anden 2i1 liggende jeg måske kan modificere lidt..
      og se om jeg kan ramme en god lyd uden det er for voldsomt!
      / ---

      “It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.” Mark Twain

      Kommentar


      • #4
        2i1?

        Jeg har en modificeret Motad 2i1 til at ligge på hylden. Pæn i cromen og også "pæn" i lyden..
        Den er da til salg, hvis det skulle have nogen interesse..Så var du fri for selv at modificere.
        Gert.
        Der er ikke meget ved at køre på motorcykel, men
        nogen skal jo gøre det....

        Kommentar


        • #5
          ellers tak - jeg laver lidt tricks med den jeg har
          / ---

          “It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt.” Mark Twain

          Kommentar


          • #6
            musik

            Hej Schioler

            Nejnej det var ikke fordi jeg tror dine potter larmer for meget. Jeg synes næsten ikke en XS kan larme for meget. Men forsøg dig lidt frem. den gode gamle med grydesvampe virker stadig. Stop nogle stykker i potten og sæt et par stykker svær ståltråd på tværs bagved så de ikke bliver skudt ud igen. Jo flere svampe jo større dæmpning.Man kan få nogle pakker med tre-fire stk rustfri. Nogle er med sæbe i, det gør ikke noget, giver bare en meget velduftende mc de første par km... Du borer bare et par små diskrete huller i potten forskudt fx 90 grader og så et kryds af ståltråd tværs igennem og buk enderne lidt om. Det ses næsten ikke. Skal svampene ud igen tager du bare ståltråden ud igen og trykker svinet af, så kommer de selv ud...

            Nold

            Kommentar

            Working...
            X