Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

TÜV godkendelser.

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

• TÜV godkendelser.

Jeg tænke, også fordi jeg selv mangler en TÜV godkendelse til mit frem-flytter-sæt. Hvis du ligger inde med TÜV en eller flere godkendelse på dele til vores kære maskiner, så upload den/dem her. Så laver jeg en samling.

MVH

Ikke lige den du mangler, men Rüdiger har TÜV godkendelser på bla. udstødning, og stålflex-bremseslanger.
    https://www.xs650shop.de/media/pdf/f..._Gutachten.pdf
    Venligst
    Johnny Nielsen

Kommentar

Har lært noget nyt om disse godkendelser. De er anført med et "løbe / stelnummer" så hvert enhed har sin egen godkendelse. For 20 euro sender firmaet en ny fra tyskland. Så pas godt på dem, det er tilsyneladende unikke. MVH.

Kommentar

Er der nogen der har erfaring med godkendelse af stivstel, og hvor høj kompression er det til at træde rundt, vil renovere motor,og tune den til ca 65 på baghjul,bigbore,dellorto fladspjældkaburator,stramme fjedre,og en anden knast,men er lidt i tvivl om hvor høj en kompression på stempel jeg skal vælge....

Kommentar

Der har over tid været stivstellet XS'ere til salg, men ejerne vil ikke udtale sig om, hvordan de har lykkedes med syn. Der må jo ikke skæres i stellet. Jeg skriver kun, hvad jeg har set igennem mange år i diverse opslag. PS. på forsiden ligger link til FB gruppen, hvor der er lidt mere bevågenhed omkring spørgsmål. MVH

Kommentar

Working...
          X