Har arvet en 1983 Heritage Special i papkasser. har den næsten samlet, men efter montering af batterikasse og de fleste relæer har jeg regulatoren i ""overskud"(den med køleribberne). Dvs jeg ved ikke hvor den rent fysisk skal placeres, for der skal jo også være plads til begge luftfilterhuse. Mvh Keld i Grenaa
Annoncering
Klap sammen
No announcement yet.
Hvor sidder regulatoren fremt fysisk.
Klap sammen
X
-
Hej Keld
Jeg har ikke Heritage Special i helt klar erindring, men jeg vil gætte på at den har været monteret under batterikassen.
mvh'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
-
Ca 50 sekunder inde i videoen. Tror det er ca. samme jern som dit.
Realization that the riding season is over and a short description of the rectifier regulator modification
Kommentar
-
Den video omhandler så en lidt anden model, som så i øvrigt er modificeret med en uoriginal ensretter/regulator. Jeg opfattede at spørgsmålet gik på det originale setup, men det må du jo lige præcisere, Keld.
mvh'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.
'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.
Kommentar
Kommentar