Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Der arbejdes fortsat på siden.

Klap sammen
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

  • Der arbejdes fortsat på siden.

    Hej virtuelle med-trafikanter. Der arbejdes fortsat på siden. vBulletin som er vores forum leverandør, har lagt sikkerheden om, så der nu er nye udfordringer for mig med at holde ideen : en brugerkonto til det hele. Det har altid været sådan, at jeg har brugt brugerdatabasen til forum som "moder" for alle login til alle funktioner. Dette være sig de administrative systemer kasseren og jeg benytter, samt jeres adgang til eks. jeres galleriprofil (der hvor I kan smide billeder op af jernet, samt flette en lille historie på).

    Så med andre ord, dem der skulle få lyst til at redigere / oprette profiler, det kan ikke lade sig gøre. Jeg arbejder hårdt på det. Jeg skal nok meddele når jeg får det til at virke, eller jeg evt. opgiver.

    MVH - den hårdtarbejdende webmaster....

  • #2
    Så er jeg ved at være igennem. Pyha. Mange har spurgt vBulletin, hvordan det hænger sammen med deres nye blowfish sikkerhed, men der er aldrig faldet et fyldestgørende svar fra dem. Så jeg har måttet adskille deres kode, for at lure dem af. Spændende men også svært. Jeg er ikke helt hjemme i det php kode, som vores forum er skrevet i.
    Hvis man skal redigere i sin galleriprofil, er det vigtigt, at man skal have været logget på forum mindst een gang, siden vi er gået over i december 2017. Profilsiden informerer selv om alt dette når man logger på.

    MVH

    Kommentar


    • #3
      Godt gået webmoster

      Så er vi igen godt kørende - også på IT siden ;0)
      'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

      'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

      Kommentar

      Working...
      X