Annoncering

Klap sammen
No announcement yet.

Nyt tænding og ladesystem (Pamco og PMA)

Klap sammen
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
nye indlæg

Elværk

Hej Johnny

Vil det sige at rotoren blev viklet om for kun 2 år siden, og at den kun har kørt 10K. For så er det vel lige før at der må være tale om en garantisag!

Eller er der tale om, at du for 2 år siden monterede en anden 30+ år gammel rotor?

Peter...
    'Best thing I ever rode.' Kenny Roberts.

'They say cockroaches and Keith Richards would be among the few survivors of a nuclear holocaust. The XS would be another.’Brian Tarbox in Classic & Motorcycle Mechanics may 1998.

Kommentar

Så lidt

Det lyder da godt JohnnyN.. er da glad for at have opfrisket din hukommelse

Kommentar

Oprindeligt indsendt af klentz Se indlæg
        Hej Johnny

Vil det sige at rotoren blev viklet om for kun 2 år siden, og at den kun har kørt 10K. For så er det vel lige før at der må være tale om en garantisag!

Eller er der tale om, at du for 2 år siden monterede en anden 30+ år gammel rotor?

Peter...
        Fandt lige kvitteringen på rotoren. Sjovt som tiden går i min alder - 4 år føles ikke af så meget .
        Så jeg var måske ikke helt retfærdig, men det hjælper nogen gange at komme af med lidt brok .
        Venligst
        Johnny Nielsen

Kommentar

Mere elektronik..

Så fik jeg smidt den elektroniske avancering i..

Ud med klodserne:

På med en lille hætte der holder de to pins ens..

Find en plads til elektroniske boks:

Og lod ledningerne fra tændingen sammen med boksen og fra boksen til tændspolen:

Den vibrerer mindre nu og tager rigtig fint i mod gassen..

Lasse

Kommentar

Working...
          X